Hej Wam! 


 Przez moją chorobę muszę się ograniczyć do picia kawy, dlatego zastępuję ją herbatą. Są duże postępy. Dostałam jakiś czas temu do przetestowania napój, który stanowi idealny zamiennik czarnego naparu bogatego w dużą dawkę kofeiny. Oczywiście mam na myśl kawę, którą kocha większość z nas. Cykoriada posmakowała nie tylko mnie, bo i synuś z wielką przyjemnością kosztuje taką nowość...












Zdanie producenta:  

"CYKORIADA - unikalny napój rozpuszczalny, łączący wyszukany smak oraz bogactwo wartości odżywczych. Głównym składnikiem jest ekstrakt z korzenia cykorii. Stanowi źródło cennego błonnika oraz inuliny, która jest naturalnym probiotykiem. Starannie dobrane dodatki do ekstraktu z korzenia cykorii zwiększają jego właściwości oraz urozmaicają walory smakowe."




"CYKORIADA nie zawiera kofeiny, jest więc na­po­jem, po który może sięgnąć każdy, także ko­bie­ty cię­żar­ne, kar­mią­ce, osoby starsze czy dzie­ci. Jest szcze­gól­nie po­le­ca­na oso­bom, które z uwagi na stan zdro­wia powinny unikać kawy na­tu­ral­nej: cukrzykom, oso­bom z wy­so­kim ci­śnie­niem, pro­ble­ma­mi z ner­ka­mi, je­li­ta­mi, wą­tro­bą. Nie draż­ni ukła­du po­kar­mo­we­go, mogą więc ją spo­ży­wać osoby cier­pią­ce na do­le­gli­wo­ści żo­łąd­ko­we, za­bu­rze­nia tra­wie­nia. Jest też doskonałym do­dat­kiem do diety od­chu­dza­ją­cej."




CYKORIADA Z RÓŻĄ

 (PŁYNNY EKSTRAKT Z KORZENIA CYKORII)



Koszt: 9 zł 
(Do kupienia tutaj)

Moja opinia:

W takim zwykłym słoiczku znajduje się cykoriada z dodatkiem róży w formie płynnej. Bezproblemowo rozpuszcza się w wodzie czy mleku. Może wygląda nieco przerażająco za sprawą swego czarnego koloru, jednak pierwsze wrażenie często bywa mylące. Tak też było i w tym przypadku.  Cykoriada przyjemnie pachnie, a smakuje... bardzo podobnie do kawy rozpuszczalnej. Jednak to chyba jedyna cecha łącząca obydwa napoje. Cykoriada jest o niebo zdrowsza! Nie zawiera kofeiny, także spokojnie można ją podać osobom, dla których jest zabroniona. Tak, jak w moim przypadku, ze względu na chorobę.
 Smakuje wybornie zarówno na ciepło jak i na zimno.


CYKORIADA KLASYCZNA

 (NAPÓJ ROZPUSZCZALNY Z KORZENIA CYKORII)


Koszt: 6.60 zł 


Moja opinia:

Cykoriada może być doskonałym zamiennikiem kawy. Dla osób, które muszą ją ograniczyć znaleziono idealne wyjście z sytuacji. Przygotowanie tego napoju jest banalnie proste. 
Opakowanie jest szczelnie zamknięte, dzięki czemu Cykoriada zachowuje swoją świeżość na długo. Po otwarciu można wyczuć obłędny zapach. Coś na podobieństwo tradycyjnej kawy, ale znacznie bogatszej w słodkie, nieco korzenne nuty.
Cykoriade można ją podać nawet dzieciom. Jest przepyszna!
 Świetny produkt godny polecenia!



Polecam ich stronę: http://cykoriada.pl/ , sklep: http://sklep.cykoriada.pl/ 
i fan page na Facebook'u: klik



4 komentarze:

  1. Trzeba zakupic bo za duzo pije zdecydowanie kawy

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam okazję spróbować , zdecydowanie jestem na TAK ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze kiedys sprobowac i zakupic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi ciekawie a to polaczenie z roza zacheca do sprobowania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...