Nowy tydzień - nowy TAG

Nominowała mnie Martyna z bloga ZaczytanaMajka, za co serdecznie dziękuję!
Z góry przepraszam, że dopiero teraz na niego odpowiadam. Ważne, że jeszcze się w zimowy klimat wyrobiłam.




Jaka książka jest tak urocza, że robi ci się ciepło na sercu?

źródło
Jaka jest twoja ulubiona książka z białą okładką?
Siedzisz w wygodnym fotelu z kubkiem czekolady. Jakiego giganta czytasz?

źródło
Zaczyna padać śnieg i decydujesz się zrobić bitwę na śnieżki. Z jakim książkowym bohaterem pragniesz ją stoczyć?

źródło
Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałabyś kilka ostatnich rozdziałów żeby wrzucić je w ogień?

Jaka książka jest tak bliska twojemu sercu, że mogłabyś dać ją w prezencie bliskiej ci osobie, która jeszcze jej nie czytała?


Nominacje: 

6 komentarzy:

  1. Ja jak narazie mam swoich ulubiencow Alex Kava,Kontz ,Paterson lubie takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Maybe Someday" i "Kubusia Puchatka". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maybe someday polecam wszystkim, ostatnio pożyczyłam ją przyjaciółce i choć wiem, że jest dobrze traktowana, to tęsknię za nią strasznie! Wiem to jest dziwne, ale lubię do niej wracać, choć go kilku fragmentów :)
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny TAG i przy okazji gorąco dziękuję za nominację :)
    Mam straszną ochotę na giganta, jakim jest Czara Ognia i akurat tak się składa, że stanąłem na 3 części w Potterze i nie mogę doczekać się lektury ^^
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten tag, chętnie poczytam odpowiedzi innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się z Tobą nie zgodzę, że "Harry Potter i Czara Ognia" to gigant. Jak dla mnie ta część mogłaby mieć jeszcze więcej stron ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...