Napisze tą opinię tak luźno, aby trochę urozmaicić, żeby nie było nudno. To taki wstęp do pewnego pomysłu, na którym mi zależy. Jestem ciekawa waszych opinii, ale to z czasem się dowiecie o co mi chodzi. :)

SPA Vintage Body Oil - olejek do kąpieli z olejkiem arganowym


Koszt: 12zł/200ml

Zdanie Producenta

"Olejek do kąpieli SPA VINTAGE BODY OIL zawiera olej arganowy, posiadający wyjątkową kompozycję kwasów tłuszczowych, które mają właściwości stymulujące wewnątrzkomórkowy proces dotleniania, przywracające ochronę hydrolipidową oraz gwarantują dostateczne nawilżenie skóry. Olej wykazuje właściwości łagodzące podrażnienia oraz regenerujące. Witamina E spowalnia proces starzenia się skóry. Ekstrakt z limonki zmiękcza i wygładza skórę, nadając jej miękkość i sprężystość. Ma działanie odświeżające, energetyzujące. Aromaterapeutyczny zapach odpręża, relaksuje i sprawia, że kąpiel staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów. Po kąpieli skóra jest nawilżona i zrelaksowana.
Poczuj się jak w SPA!"

Moja Opinia

Butelka jest niestety twarda i pod koniec ciężko jest wydobyć kosmetyk. Podobnie było tu [KLIK]. Tu się różni nie tylko konsystencja ale i zapach. Olejek jest bardzo rzadki, przelewa się przez dłonie, przez co jego wydajność też jest słaba. Ale zapach to wynagradza! Jest to piękny zapach świeżej limonki, uwielbiam zapachy cytrusowe, sama przyjemność! 
Polecam ten produkt!


Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej recenzji.



3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...