Piękne i pełne usta bez użycia igły. Czy jest to możliwe? Jak widziałam w telewizji i nie tylko takie zabiegi to miałam dreszcze na plecach. Nie wiem jak niektóre kobiety mogą się temu zabiegu poddać i nie bać. Pełen podziw za odwagę! Ale serio.. Od razu dać się kłuć. Po co? Skoro są na to inne sposoby i właśnie jeden dla was mam! :)

Intensywny HIALURONOWY WYPEŁNIACZ UST

Koszt: ok.17zł/12ml

Zdanie producenta:

" Magicznie INTENSYWNY HIALURONOWY WYPEŁNIACZ UST jest alternatywą dla inwazyjnej metody powiększania ust, sprawi, że już w 5 minut będziesz mogła zachwycać kształtnymi, powiększonymi i zmysłowymi ustami! Rewolucyjna formuł pozwala w szybki i nieinwazyjny sposób cieszyć się spektakularnie zwiększoną objętością i kształtem ust. Zawarty w produkcie kwas hialuronowy sprawi, że usta staną się jędrne, nawilżone, a drobne zmarszczki wokół nich zostaną zniwelowane. Twoje apetyczne usta będą uwodzicielską bronią, której nie sposób się oprzeć!"


Efekty jakie oferuje producent:

- podkreślenie i zwiększenie objętości ust
- nawilżenie ust
- wzmocnienie koloru czerwieni warg


Sposób użycia:

Kilkakrotnie w ciągu dnia nakładaj preparat na skórę ust, po wchłonięciu możesz użyć ulubionej pomadki lub błyszczyka. Dla pogłębienia efektu używać wieczorem - przed snem i rano - przed wyjściem, po wykonaniu delikatnego peelingu ust. Po kilku minutach od pierwszego użyci usta stają się wypełnione i ujędrnione, nabierają kolorytu. Po 28 dniach stosowania usta stają się powiększone i wypełnione. 


Moja opinia

Po nałożeniu na usta wypełniacz na początku pozostawia cienką, białą warstwę. Kilka chwil później produkt ładnie wchłania się w skórę ust, nie pozostawiając żadnego śladu. Wyczuwalne jest delikatne mrowienie, żadnego szczypania czy pieczenia, co mnie bardzo cieszy. Coś co mocno wyróżnia dwa poprzednie wypełniacze to zapach i to, że mogę po wchłonięciu produktu użyć swojej ulubionej pomadki. Zapach mi przypomina krem Nivea lub masło shea, nie jestem pewna, ale jest bardzo przyjemny, Szybko się wchłania i się nie klei. Po 5 minutach efekt, serio? Tu też to się nie sprawdziło. Ja czekałam ok. 10-15 minut, efekt trzyma się do dwóch godzin. Potem trzeba ponownie użyć preparat, na szczęście jest bardzo wydajny. Poprzednie dwa: [KLIK] oraz [KLIK].

Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej recenzji.





2 komentarze:

  1. Fajna sprawa z tym wypełniaczem :-) ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypełniacze można znaleźć pod tym linkiem. Są one dostępne w bardzo przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...