Święta, święta i po świętach.. Czas tak szybko zleciał.. za szybko. Kto też tak uważa, jak ja? Ale przed nami jest jeszcze Sylwester. To wtedy większość z nas chce wyglądać jak najlepiej. Makijaż i fryzura, o której to własnie pogadamy. Marzysz o lokach, ale bez utrwalenia one znikną? Mam na to sposób, dwa żele, które sprawią, że twoje loki i nie tylko nie zniknie tak szybko jak do tej pory. 
Gel Spray żel mocno utrwalający Hegron
Koszt: około 15zł

Zdanie producenta

"Profesjonalny produkt, który dzięki wysokiej zawartości alkoholu  natychmiastowo odparowuje z włosów, co powoduje silne i błyskawiczne utrwalenie każdej fryzury. Może być stosowany zarówno na suche jak i mokre włosy. Jest łatwy do wyczesania i nie pozostawia na włosach białego nalotu jak lakiery. Przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów."

Moja opinia

Produkt mi przypasował do gustu, polecam używać go jak włosy są jeszcze delikatnie wilgotne, utrwala fryzurę wystarczająco. Do codziennego stosowania wystarcza :) Nie pozostawia żadnego osadu na włosach po użyciu ani nawet po wyczesaniu.

Gel Spray STILE UNICO Professional

Koszt: około 18zł

Zdanie producenta

"Style Unico Professional żel spray ekstramocny to profesjonalny produkt do stylizacji włosów, który bardzo mocno utrwala nawet najbardziej wymyślną fryzurę. Charakteryzuje się możliwością kontrolowania ilości nakładanego żelu, co pozwala na natychmiastową stylizację każdego indywidualnego pasma włosów. Nanosić z odległości 25 cm na suche lub wilgotne włosy. Łatwy do wyczesania."

Moja opinia


Przeszkadza mi tylko mocna woń alkoholu. Sposób aplikacji jest bardzo prosty. Przy odważnym naciśnięciu pompki z atomizera wydobywa się równa, rozpylona warstwa kosmetyku. Bez obaw, że wypłynie nam za dużo. Momentalnie wysycha na włosach utrwalając fryzurę. Jest nieco silniejszy niż jego poprzednik.



Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...