Jeszcze nie dawno pisałam o pierwszym patronacie nad "Pędzle w kieliszku", a tu drugi! Radość wręcz nie do opisania! W życiu się nie spodziewałam, że tak szybko będzie drugi. Pamiętam jeszcze jak kiedyś powiedziano mi, że nie będę mieć patronatu,bo mój blog się do tego nie nadaje. Mimo to, ja nadal wierzyłam, że kiedyś to nastąpi. I co.. A nie mówiłam! Warto czasami mocno w to wierzyć i nie ważne co gadają. Zawsze będą gadać....

Przedstawiam Ci książkę młodej dziewczyny - Karoliny 
Nowek autorki "Plan B", którą mój blog objął patronatem medialnym.  

Opis książki

"Nieplanowana ciąża Wioli wymaga wielu poświęceń. Jarek próbuje sprostać oczekiwaniom, które niesie ze sobą rola ojca. Rezygnuje z młodzieńczych marzeń, aby zadbać o rodzinę. Mimo swych usilnych starań, jego niedojrzałość jest przeszkodą nie do pokonania. Wspomnienia niezrealizowanych planów stają się duchami przeszłości, które odwiedzają go zbyt często. Wiola postanawia dać mu szansę, aby zrozumiał, że to nie rodzina blokuje jego sukces. Pragnąc ratować swoje małżeństwo, stawia wszystko na jedną kartę. "


Autor: Karolina Anna Nowek
Tytuł: Plan B
Data premiery: ?
Liczba stron: 203

Brak komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...