Dzisiaj przedstawię Wam moja wishlistę na święta i nie tylko. Taki post, może być również dla Was pomocny. Tym bardziej, że święta są już za rogiem. Możecie się zainspirować i coś z tej listy podarować jako prezent dla bliskich. 

1. Ubrania


Rękawiczki - [LINK]
Sweter - [LINK]
Kapcie - [LINK]
Piżama - [LINK]

2. Książki


Pudełko z marzeniami - [LINK]
Dwór cierni i róż - [LINK
Lustereczko powiedz przecie - [LINK]

3. Gadżety


Etui na książkę - [LINK]
Poduszka - [LINK]
Słuchawki - [LINK]
Case na telefon - [LINK]
Kosmetyczka - [LINK] źródło

4. Biżuteria


Naszyjnik z kryształem - [LINK]
Zegarek z sową - [LINK]
Kolczyki książki - [LINK]

5. Kosmetyki


Pomadka GR - [LINK] źródło
Mini perfumy - [LINK]
Baza pod makijaż - [LINK] źródło
Pędzle do makijażu - [LINK]
Maseczki pokemon - [LINK] źródło

Mam nadzieję, że znalazło się tu coś, co Wam pomogło znaleźć prezent dla bliskich :*

10 komentarzy:

  1. KOlczyki z allegro już dodałam do obserwowanych, bo są super. Uwielbiam taką nietypową i ręcznie robioną biżuterię. Z przedstawionych przez ciebie propozycji książkowych tylko "Pudełka z marzeniami" nie czytałam. Choć osobiście bardzo bym chciała dostać jakiś dobry kryminał, a już najlepiej dostęp do wielkiej sieci ebooków jak np. ukochane moje Legimi na cały rok <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietypowe rzeczy, tym bardziej jeśli są robione przez kogoś własnoręcznie są najlepsze! Ja za bardzo nie jestem przekonana jeszcze do czytników, jakoś wolę wersje papierowe :)

      Usuń
  2. Piękne rękawiczki i rewelacyjna książka "pudełko z marzeniami" ,to zestsw dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomocny post, akurat poszukiwałam prezentowych inspiracji i coś mi zaświtało. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że tym wpisem pomogłam <3

      Usuń
  4. No takie prezenty mam dla najbliższych , dla dzieci ubranka , dla młodzieży kosmetyki a dla reszty drobne upominki...😊😊 Pomocny post dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co :) Cieszę się, że pomogłam! :*

      Usuń
  5. Książki zawsze mile widziane pod choinką.
    Paulina Edycja

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...