Od jakiegoś czasu po okresie zimowym u mojego brata pojawiły się zaczerwienienia na twarzy. Nie przeszkadzało mu to do pewnego czasu, póki nie rozpoczął pracy. Przecież nie wypada iść z tak widocznymi problemami skórnymi, prawda? I tak się akurat składa, że w paczce, którą otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody znalazł się kosmetyk na problem mojego brata.

Kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K 


Koszt: ok. 33 zł/20 ml 

Zdanie producenta

"Innowacyjna kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K, jedyna dostępna na rynku w stężeniu 1% do samodzielnej aplikacji w domu. Witamina K w stężeniu 1% szybko łagodzi i zmniejsza nasilenie zaczerwienienia skóry oraz widoczność rozszerzonych naczynek.
Kuracja z witaminą K zawiera unikalne składniki z intensywnymi właściwościami regenerującymi i kondycjonującymi skórę. Uszczelniają one ścianki naczynek krwionośnych, zapobiegając ich nadmiernemu rozszerzaniu oraz zmniejszając ich widoczność. Ze względu na dużą zawartość (1%) witaminy K, zostają szybko zredukowane zaczerwieniania i zasinienia Olej arganowy optymalnie odżywia, zwiększając jędrność i elastyczność naskórka."



Opinia mojego brata

Dołączona pipeta, to najlepsze rozwiązanie jeśli chodzi o sposób nałożenia kosmetyku. Zapach bardzo delikatny niczym oliwka dla niemowląt, od razu poczułem się młodszy. Formuła tej substancji jest żelowa, przezroczysta. Aplikacja kuracji jest dziecinnie prosta, bez problemu ładnie się rozprowadza i szybko wchłania. Stosując kurację od 3 tygodni zauważyłem bardzo duże zmiany. Jest tylko jeden warunek, trzeba stosować regularnie. Skóra jest rozjaśniona, zaczerwienienia zbladły. Aaa.. i kuracja starczy na długo, więc warta jest swojej ceny. Polecam!

 Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.

1 komentarz:

  1. Ja testuję kurację z witaminą A i jest rewelacyjna, ta widzę, że też warta uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...