Niestety mamy czas jaki mamy. Nasze dłonie są bardzo zniszczone przez te płyny i żele antybakteryjne. Przynajmniej moje takowe są.. Używanie kremów nawilżających, czy też poprawiających wygląd naszych dłoni teraz jest na porządku dziennym. Zdecydowanie jest na nie większy popyt, niżeli przed pandemią. W ramach współpracy otrzymałam produkt, który miał za zadanie poprawić i odżywiać nasze ,, zniszczone " dłonie. Czy sobie poradził? 

Zdanie producenta

Bioestrowy eliksir to remedium na zniszczone paznokcie i skórę dłoni. Dzięki jego formule krucha, łamliwa i rozdwajająca się płytka odejdzie w zapomnienie, ustępując miejsca lśniącym i mocnym paznokciom. Eliksir to także odpowiedź na zniszczone paznokcie po inwazyjnych zabiegach manicure czy pedicure. Dzięki niemu, w zaciszu własnego domu zregenerujesz swoje dłonie i przywrócisz im naturalne piękno."

"(...)Bioestrowa formuła eliksiru odżywia i wzmacnia płytkę paznokcia, regeneruje suche i zadarte skórki oraz zapewnia wysokie nawilżenie w głębokich warstwach naskórka. Eliksir posiada oleistą konsystencję o błyskawicznym wchłanianiu. Skóra dłoni staje się miękka i gładka, a paznokcie zostają naturalnie wzmocnione i błyszczące."

"Zdrowe, mocne i lśniące paznokcie przez cały rok? Piękne skórki i aksamitne dłonie? TAK!
Poznaj stworzony na miarę XXI wieku ELIXIR cechujący się pełną biodostępnością oraz natychmiastowym wchłanianiem na poziomie komórkowym w ludzkim organizmie.
Doświadcz naturalnej mocy ultraczystych bioestrów w 100% pochodzących z roślin i ciesz się pięknem swoich dłoni i paznokci!"

Moja Opinia

Eliksir ma bardzo rzadką konsystencję, przez co może wydawać się mało wydajny. Aczkolwiek producent zadbał o to umieszczając produkt w szklanej buteleczce z pipetką, która pomaga nam w dozowaniu takiej ilości jakiej potrzebujemy. Jest to forma jakby suchego olejku. Na początku masz wrażenie, że będzie się lepić, jednak niczego takiego nie zauważyłam. Bardzo szybko się wchłania i przyjemnie pachnie malinami. Nie jest to może mocny zapach, ale też nie sztuczny. Nie ma w składzie wody, jest bogaty w olejki. Ja używam go do podkręcania kremów. Efekty widać już po kilku aplikacjach. Moje dłonie teraz są idealnie nawilżone i odżywione. Ps. Działa również na skórki paznokci, czasem przy robieniu paznokci warto nałożyć taki olejek na skórki niż dedykowany do nich ;) 


Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.

 

6 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie miałam problemu z dłońmi niestety właśnie przez żele cierpią one niesamowicie :/ więc z chęcią przetestuję tym bardziej że ostatnio nawet moje paznokcie są mniej twarde
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry kosmetyk do pielęgnacji dłoni to prawdziwy must have na zbliżającą się zimę.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny malinowy zapach na pewno mnie zachęca do zakupów :) ja mam swój sprawdzony od lat krem do rąk z drogerii, a jak mam naprawdę mocno wysuszone dłonie to wybieram się na zabiegi kosmetyczne typu parafina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na skórki sprawdzi się idealnie czysty macerat roślinny lub olejek np. migdałowy, czy awokado. dobrze nawilży skórę, zabezpieczy ją przed wysychaniem, a przy okazji można je też wykorzystywać np. do olejowania włosów, czy do domykania wieczornej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś eksperymentuję z nowym eliksirem do dłoni i paznokci - moje ręce jeszcze nigdy nie czuły się tak nawilżone i zadbane!

    OdpowiedzUsuń
  6. To fakt, przez używanie płynow do mycia naczyń itp. nasze dłonie sa w naprawdę kiepskim stanie. Warto wiec o nie zadbac. Minusowe temperatury również dobrze na nie nie wpływają. Odpowiednia pielegnacja i ochrona przed zimnem, nosząc np. rękawiczki, powinny nam pomóc w osiagnieciu celu, jakim jest zadbane dłonie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...