Hej Wam! 



Operacje plastyczne biustu obok operacji plastycznych brzucha, liposukcji czy operacji plastycznych nosa należą najpopularniejszych zabiegów medycyny estetycznej. Zabieg powiększania piersi, polega na chirurgicznym powiększeniu biustu za pomocą wszczepienia implantów pod każdą piersią. Dzięki takiemu zabiegowi piersi stają się większe i bardziej kształtne. Zabiegom poddają się kobiety niezadowolone z kształtu i wielkości swoich piersi. Od niespełna miesiąca używam produktu, który ma poprawić kondycję naszych piersi. Chcecie zobaczyć jak się sprawdził? Zapraszam do dalszego czytania.

Dermo Future Precision - Kuracja liftingująca i modelująca biust


Koszt: ok. 6zł/2x12ml
Kuracja jest 2-fazowa, czyli ma peeling modelujący oraz maskę ujędrniająco - regenerująca biust. 


Zdanie producenta: 

"Peeling w swoim składzie zawiera kompleksowy BREASTVOL który korzystnie wpływa na rozmiar biustu. Zawiera diosgeniny i trygonelinę które ujędrniają skórę i stymulują metabolizm komórkowy. Wygładza i stymuluje regenerację komórek, zasila, wspomaga wytwarzanie kolagenu, wzmacnia strukturę skóry, sutka, zapobiega rozstępów, ma silne działanie podnoszące, przyczynia się do przywracania kształtu piersi. Oczyszcza i pobudza regenerację. Kolagen i elastyna zapobiegają opadaniu piersi. Skóra jest świeższa, bardziej ukrwiona. Maska to innowacyjna formuła z natychmiastowym efektem podnoszenia, wzmacnia i podkreśla kształt biustu. Przełomowa technologia liftingu biustu i napełniania bez użycia skalpela. Kompleks 3D-Lift zawarty w produkcie ujędrnia i ponosi piersi. Efekty kosmetyczne widoczne są gołym okiem. Jej główny składnik aktywny to zestaw elementów FRIMBUST stanowiący 1/5 kompozycji. FRIMBUST napina i ujędrnia biust, tworząc efekt push-up."


Sposób użycia: Nałożyć peeling i masować delikatnie biust, dokładnie spłukać wodą. Następnie zastosować maskę i pozostawić do wchłonięcia.

Moja opinia:

Uważam, że kosmetyk jak na swoją cenę jest bardzo dobry. Produkt ma przyjemny zapach i jest łatwy w aplikacji. Peeling sprawia, że skóra jest miękka i delikatna. Po nałożeniu maski piersi są bardziej zaokrąglone, mają pełniejszy kształt. Jedynym minusem jaki zauważyłam stosując ten kosmetyk, to jego działanie, które nie jest zbyt długie, a efekt nie jest trwały. Dla utrzymania jakiegokolwiek efektu trzeba powtarzać kurację regularnie, cały czas. Efekt jest widoczny zaraz po wchłonięciu maski. Niestety całość się wchłania dość długo, ale dla mnie nie jest to dużym problemem.



Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej recenzji.


Stosujecie tego typu kosmetyki? Znacie jakiś naprawdę skuteczny?

5 komentarzy:

  1. Nie stosuje takich specyfików, ponieważ nie wierzę w ich moc. Jednak może się skuszę? Nic na tym nie tracę, a mogę zyskać piękny wygląd skóry piersi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie wierzę w moc takich kosmetyków a druga sprawa jest taka,że po mimo dwóch ciąż jestem zadowolona z wyglądu mojego biustu i nie mam potrzeby go "ulepszać" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie korzystałam z takich specyfików i chyba na razie sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam tego typu kremów, ale kto wie, może czas zacząć :)
    Subiektywne recenzje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...