Będąc na targach książki w Warszawie zupełnie przypadkowo natknęłam się na moją idolkę z dzieciństwa. Jest nią Joanna Jabłczyńska. Uwielbiam ją odkąd zaczęłam oglądać serial dla młodzieży "Trzy szalone zera" - znasz na pewno. Może wyda się to głupie, ale oszalałam po informacji, że Ona wydała książkę. Wiedziałam, że muszę ją mieć, a tu jeszcze taka okazja, żal nie wykorzystać. 


Tytuł: Nigdy dość. Biorę z życia wszystko.

Autor: Joanna Jabłczyńska
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Data wydania: 18.05.2016
Ilość stron: 190

Jest to książka w formie wywiadu. Dzięki takiej formie czyta się niezwykle szybko. Ja przeczytałam w niecałe dwie godzinki z przerwami. Dodatkowo jest bardzo dużo zdjęć Joanny Jabłczyńskiej od dzieciństwa do czasów dzisiejszych. Dzięki tej książce dowiedziałam się kilku informacji, których dotąd nie wiedziałam. Aktorka opowiada tu głównie o swoim życiu, na spokojnie, na luzie. Czytając ten wywiad miałam wrażenie takie, jakbym tam z nimi była. Nie ukrywam mojego zniesmaczenia tym, że książka jest dość droga coś około 40 złotych. W cenie okładkowej na pewno bym jej nie kupiła.  


Coraz więcej spotykam firmy, czy też tak jak w tym przypadku książkę celebrytki, które mają ceny nie adekwatne w stosunku do jakości. Wiadomo, że zdarzają się wyjątki i ta książka jest tego przykładem. Mimo, że jest moją idolką z dzieciństwa nie kupiłabym w regularnej cenie, polowałabym na okazję. I takim sposobem kupiłam ją taniej na Warszawskich Targach książki, a i mam bonus: autograf i zdjęcie z nią! <3




Podsumowując jest to pierwsza książka aktorki i radczyni prawnej, bardzo udana. Forma w jakiej jest napisana, czyli wywiad to moim zdaniem strzał w dziesiątkę by zachęcić do siebie czytelników. Dzięki temu, że styl jest tu luźny oraz jest mnóstwo fotografii, chce się więcej. Jestem mega szczęśliwa, że mogłam tam być(na targach).

Brak komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...