Jak wiesz kąpiele uwielbiam najbardziej i wszystko to, co z nią jest związane. Z wody mogłabym w ogóle nie wychodzić! Latem na plaży, bywam w wodzie jak najdłużej jest to możliwe. Może wyda się to dziwne, ale wrażenie lekkości, gdzie woda nas unosi sprawia, że się relaksuje. W domu zaś mam wannę, więc mogę pozwolić sobie na rożne kule czy olejki, które sprawią czasu relaksu jeszcze bardziej przyjemniejszy. 

Avon Naturals Moisturising Strawberry Body Scrub


Koszt: 17zł /200ml

Zdanie producenta

"Stworzyliśmy scrub do ciała, który skutecznie złuszczy martwy naskórek i wygładzi Twoją skórę. Zawarty w jego formule ekstrakt z truskawki pomoże ją zmiękczyć i dodać elastyczności, nadając jej soczysty aromat owoców. Poczujesz przyjemne odświeżenie i ujędrnienie skóry. Ten scrub doskonale przygotowuje ciało do nawilżenia. Scrub wzbogaciliśmy ekstraktem z truskawek, który zawiera naturalny kwas salicylowy, pomagający oczyścić skórę poprzez delikatne złuszczenie; działa też antybakteryjnie i przeciwgrzybicznie. Ekstrakt stanowi również bogactwo składników antyoksydacyjnych i witaminy C. Wspomaga procesy regeneracyjne skóry, zwiększa jej ujędrnienie i elastyczność, a także zmniejsza widoczność porów. "

Moja Opinia

Peeling ze zdjęcia nie jest typowym "zdzierakiem", jest raczej jego łagodniejszą dla skóry wersją. Idealnie sprawdzi się u osób z wrażliwą skórą, czy suchą jak moja. Zapach truskawek niestety jest mocno sztuczny, przesadnie słodki. Po wyjściu z kąpieli praktycznie nie wyczuwalny. Najważniejsze, że nie podrażnia i nie wysusza, a przygotowuje naszą skórę do nawilżenia. Jego konsystencja jest zwarta, przez co jest wydajny. Opakowanie pozwala na całkowite jego zużycie, nie pozostawiając śladowych ilości produktu. Producent informuje, że można użyć go na twarz, aczkolwiek ja tam nie stosowałam, więc tu kwestia indywidualna. Ogólnie peeling jest dobry, tylko jak wspomniałam nie każdemu może przypaść do gustu mocno sztuczny i słodki zapach. 

2 komentarze:

  1. Też go mam (na końcówce już...) i zgadzam się, to bardzo łagodny peeling. Osobiście lubię ten kiczowato słodki zapach, ale mój facet go nie znosi - na mnie się utrzymuje jakiś czas, może to tylko twoje wrażenie, że się ulatnia, bo przy jego intensywności po spłukaniu wydaje się być bezwonny. A jednak czuć go jakiś czas. Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy inaczej odczuje produkty. Każdy z nas ma inną skórę, u jednych może on być dobry, u innych nie. Pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...