Już niedługo ten magiczny czas, gdzie rodzina spotyka się przy jednym stole. W tamtym roku nie czułam magii świąt, zaś w tym normalnie mnie już rwie! Tak bardzo chce święta! Szczerze z ręką na sercu już teraz mogłabym wysprzątać mieszkanie na błysk, ustroić pięknie, no i punkt kulminacyjny - postawić i ustroić choinkę!

Ulubiony świąteczny film 

To może być tylko Kevin sam w domu! Nie wyobrażam sobie niestety Świąt bez Kevina i w zeszłym roku jak Polsat zagroził, że go nie będzie to się naprawdę przeraziłam. Nie ma Kevina – nie ma Świąt i koniec :)

Ulubiony świąteczny kolor

Święta jednoznacznie kojarzą mi się z kolorem czerwonym i zielonym. Chyba oczywiste, dlaczego akurat te kolory. Jeśli nie wiesz to powiem, czerwony - Mikołaj, nos Rudolfa, zaś zielony - choinka.

Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie?

Święta to jedno z dwóch momentów w roku, kiedy zakładam sukienkę. Także jest to chyba znak, że jednak wybieram odświętny strój :)

Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był? 

Dałabym prezent mojemu synkowi, logiczne!

Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?

Prezenty otwieram po Wigilijnej kolacji, na samym końcu. Lubię najpierw patrzeć na radość innych gdy otwierają swoje.

Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika? 

Niestety, jeszcze nie :( Ale mam nadzieję, że w tym roku to zrobię razem z moim pomocnikiem.

Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? 

Lubię oglądać filmy świąteczne z rodziną.

Jakieś świąteczne życzenia?

Chciałabym by rodzinka się powiększyła, niestety lekarze nie dają takich nadziei :C

Ulubiony bożonarodzeniowy zapach

Stanowczo zapach obieranych mandarynek! Co ciekawe ja mandarynki jem tylko w święta Bożego Narodzenia.

Ulubione świąteczne jedzenie

W Wigilię chodzę głodna, bo nie lubię ryb i grzybów, ale od Bożego Narodzenia jestem już pełna, bo uwielbiam wszystkie sałatki przyrządzane przez moją mamę i schabowe mojej teściowej, no pycha! :) 


A ty masz jakieś życzenia świąteczne? Z czym ci się święta kojarzą?

4 komentarze:

  1. Kevina jeśli nie będzie w telewizji to zawsze można go obejrzeć na CDA ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam dania wigilijne, czyli pyszne pierogi z kapustą i grzybami, barszcz czerowny, czasem krokiety, koniecznie uszka. Za karpiem nie przepadam, ale głodna nigdy nie chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze, że nie chodzisz głodna! Barszczyk z uszkami mmmm.. już bliziutko :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...