Trochę żeli pod prysznic przeszło mi przez ręce. Jedne się sprawdziły inne nie bardzo. Zapachy były różnorakie, od kwiatów po owoce. Gęste i rzadkie. Nadal poszukuje tego idealnego. A może to ten? Czytaj dalej, to się przekonasz.


Cosnature Naturalny odżywczy żel pod prysznic z dziką różą


Koszt ok. 18zł/250ml

Zdanie Producenta

"Rewitalizujący żel pod prysznic zawiera starannie wyselekcjonowane składniki zapewniające delikatne oczyszczenie skóry oraz składniki odżywcze wspomagające  naturalne funkcje skóry i zapobiegające utracie wilgoci. Bogaty organiczny olej z nasion dzikiej róży pochodzącej  z kontrolowanych upraw ekologicznych i łagodne środki myjące zapewniają wspaniałą pielęgnację skóry podczas kąpieli i chronią ją przed wysuszeniem. Skóra jest czysta, świeża, jedwabiście gładka o eleganckim, delikatnie kwiatowym zapachu."
Skład INCI:
AQUA, COCO-GLUCOSIDE, SODIUM COCO-SULFATE, SUCROSE, SODIUM CHLORIDE,  BETAINE,  CITRIC ACID, GLYCERYL OLEATE, TOCOPHEROL,  HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE,  LECITHIN, ASCORBYL  PALIMITATE,  ROSA CANINA FRUIT OIL, PARFUM, LINALOOL, GERANIOL, CITRONELOOL, LIMONENE,  SODIUM BENZOATE

Moja opinia

Jego poprzednik, czyli żel o zapachu granatu [LINK] był nieco lepszy. Zapachu róży niestety nie wyczuwam, podobnie jak w poprzednim. Konsystencja jest taka sama. Bardzo rzadki płyn traci na wydajności. Jeśli chodzi o oczyszczanie tu się sprawdził, z nawilżeniem było słabiej. Dobrze, że chociaż pieni się podobnie mocno. 

Znacie już Cosnature? Jeśli chodzi o dostępność, to na pewno kupicie je w Hebe, aptekach DOZ, aptekach Cefarm i drogeriach eko.

Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.

4 komentarze:

  1. Ja go mialam bylam zadiwolona tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie lubię zapachu dzikiej róży w niczym. Nawet Mariola da w tym smaku mnie odrzuca, ale tego żelu o zapachu granatu chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie! Ja również nie lubię, zaś moja mama uwielbia ten zapach dzikiej róży :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...