Szczypta wyjątkowej przyjemności na co dzień? Po prostu – tęcza cudownych zapachów, z których każdy miłośnik naturalnych nut może czerpać pełnymi garściami, bez ograniczeń to tylko z dobrą świecą! 


COLOURED DAYLIGHT STRAWBERRY LEMONADE


Koszt 11 zł /52 g

Zdanie producenta

"Szybki przepis na letnie orzeźwienie – zmieszaj słodką lemoniadę i dojrzałe, soczyste truskawki. Wznieś toast za radosny nastrój. Świeca Strawberry Lemonade Kringle Candle to zapach najpyszniejszego letniego napoju - słodka lemoniada i pachnące słońcem owoce truskawek.

Moja opinia

Dużo dziewczyn chwali ten zapach tyle, że w formie wosku. O świeczce, nie zauważyłam by jakieś opinie były. Niestety zawiodłam się i wiem, że to był tylko mój wybór. Świeczka ładnie pachniała cytrusami w opakowaniu. Po zapaleniu nie było jej czuć tak równie mocno, jak przed zapaleniem. Truskawek nie czułam wcale. Taki powiedziałabym sztuczny strasznie zapach cytrusów, taki ,, ciut" mdły, niestety. Po opakowaniu i opiniach dziewczyn zapowiadało się ciekawie, nie wyszło. Mam jeszcze jeden zapach w takiej formie, zobaczymy czy on będzie tak samo się zachowywał, czy może zaskoczy? 


6 komentarzy:

  1. Nie jestem wielką fanką świeczek, więc chyba zostanę sceptyczna :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że to niewypał bo lemoniada truskawkowa brzmi jak miłość od pierwszego wejrzenia. Daj znać jak sie sprawiła druga świeczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak jest z większością świec. Na pewno dam znać jak się druga sprawdziła. :)

      Usuń
  3. Szkoda że się zawiodłaś. Ja osobiście wolę bardziej "naturalne" świeczki zapachowe, np. bawełna, mahoń itd :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...