Do lata pozostało 86 dni czyli już niewiele. Na pewno też już masz dość tego, co za oknem się dzieje. Dzisiaj przychodzę z opinią idealnego teamu na lato. Jest gorąco i nie zawsze chce się smarować kremami, które są tłuste i potem brzydko to wygląda. Taka moja rada lepiej mieć krem niż go nie mieć! Wybieraj takie, które są lekkie i nie powodują, że czujesz się nie komfortowo. 

Venus, Use & Go, Krem do twarzy i ciała, nawilżająco-ochronny

 Koszt: ok. 5-8zł/100ml

Zdanie Producenta

Receptura kosmetyku została wzbogacona o olej z avocado, który intensywnie nawilża oraz wzmacnia naturalną barierę naskórka. Witamina E chroni przed nadmiernym wysuszaniem oraz zapobiega osłabnięciu elastyczności skóry. Długotrwały efekt, szybka i wygodna aplikacja oraz bukiet składników naturalnych sprawią, że nawilżająco-ochronny krem do twarzy i ciała Venus szybko stanie się stałym elementem codziennej pielęgnacji. "


Moja opinia

Ma on gęstą konsystencję i bardzo ładny zapach, który pozostaje na skórze jeszcze jakiś czas po aplikacji. Jak producent zapewnia jest to krem jednocześnie do twarzy i ciała. Skoro jest taki uniwersalny to i moje założenie było takie, iż nie będzie nigdzie działał. A tu proszę! Nie zostawia żadnego niechcianego filmu na skórze. Szybko się wchłania, i nadaje się pod makijaż. Przyjemnie nawilża pozostawiając naszą skórę delikatną jak bawełenka. 


*  *  *
 Venus, Use & Go, Odżywczy balsam do ciała w sprayu

Koszt: ok. 9zł/150 ml

Zdanie producenta

Odżywczy balsam do ciała w sprayu Use&Go zawiera ekstrakt z bawełny, który nawilża, koi i łagodzi podrażnienia skóry. Dodatek masła pistacjowego sprawia, że staje się ona miękka i gładka, a olej z avocado tworzy na jej powierzchni filtr ochronny zabezpieczający naskórek przed nadmierną utratą wody. Odżywczy balsam do ciała Use&Go Venus ekspresowo się wchłania, a wygodna aplikacja w postaci sprayu ułatwia pielęgnację.


Moja Opinia

Dla mnie ten produkt okazał się być zbawienny, nie tylko ze względu na nawilżenie, ale aplikację. Uwielbiam tą formę balsamów. Spray jest o tyle wygodny, że produkt nakłada się ekspresowo. Również tak samo szybko się wchłania. Zdecydowanie jest to dużo bardziej wygodne niżeli smarowanie z tubek lub słoiczków, gdzie potem mamy całe ręce i co najgorsza balsam pod paznokciami.. yugh.. Zapach jest przyjemny, delikatny. Jest to lekki balsam nawilżający idealny na letnie dni. Nie pozostawia tłustej warstwy, która mogłaby sprawić lekki dyskomfort.


 Używałyście? Lubicie? Polecacie inny, podobny produkt do tego? :)

9 komentarzy:

  1. Kocham balsamy w spray'u a tego jeszcze nie znam, koniecznie muszę go znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mnie zaskoczyłaś - nie wiedziałam, że ta marka ma takie kosmetyki! Ciekawe, jak z ich składem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również byłam zaskoczona, że ta marka ma takie produkty. Każdy się rozwija :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie delikatne zapachy! Ten pewnie też trafiłby w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja druga połowa używa tego w sprayu i jest zadowolona😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam na wyprzedaży kiedyś w netto cały zestaw :) a teraz ? Nie mogę bez niego żyć! I na dodatek nie mogę go nigdzie znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, przyjemny w użyciu balsamik

    https://sugarlevels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...