Jak zapewne wiecie uwielbiam świeczki zapachowe. Oczywiście zanim zdecyduję się na coś "większego" to próbuję wosków, które są o wiele tańsze. Jak widać nawet ślubny to zauważył, gdyż te woski to własnie od niego w prezencie na dzień kobiet. Od jakiegoś czasu chodziły za mną sojowe woski, byłam ciekawa czy są równie dobre jak te z Yankee Candle. 

 Koszt: 49,99 zł/ 12 szt.

Zdanie producenta
"Woski Busy Bee Candles są wytwarzane ręcznie z wosku sojowego, pozyskiwanego w naturalnym procesie z ziaren soi. Dzięki temu są one zdecydowanie zdrowsze podczas wdychania od produktów z parafiny i przyjaźniejsze środowisku. Pachną naprawdę długo, intensywnie i na dużej powierzchni.
Pozostawiają aromat odczuwalny nawet do 20 godzin! Dodatkowo wosk będzie pachniał równie intensywnie nawet po kilkukrotnym zgaszeniu i ostygnięciu. Jest bardziej miękki od parafiny, dzięki czemu jest go łatwiej usunąć z kominka po zastygnięciu, np. z użyciem ciepłej wody z mydłem.
Moc oraz trwałość zapachu w woskach Busy Bee jest nieporównywalna do konkurencyjnych produktów i często przewyższa tę deklarowaną."



W pudełeczku przypomianjącym bombonierkę znajdziesz takie zapachy:
- Baby Powder
- Snuggles
- Fruit Cocktail
- Lush Cherry
- Bubbles&Cheer
- Cheat N Clean
- Peppermint Kisses
- Hawaiian High
- Cola Cubes
- Pink Sunset
- Antique Sandalwood
- Happy Hippy


 Moja opinia

Są to woski miękkie i łatwe do użycia. Niestety jest jedno ale. Wkurza mnie w nich to, że strasznie szybko się rozpuszczają w dłoniach. Teraz same plusy, a największym z nich to zapach. Utrzymuje się on na prawdę długo. Są intensywne, najlepiej sprawdzają się ciasteczkowe. Można wtedy nabrać domowników i nie tylko pysznościami, które "pieczemy" :D 
Po zgaszeniu czuć do 3 godzin jeszcze tą woń. Gama zapachów jest równie ogromna jak w przypadku zapachów w Yankee Candle. Musisz też wiedzieć, że można używać ich wielokrotnie, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło! 



7 komentarzy:

  1. Super sprawa takie woski, powiem szczerze że nie widziałem wcześniej czegoś takiego. Jednak tak jak napisałaś coś za coś. Szkoda, że się szybko rozpuszczają ale w zamian dają długotrwały zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za takimi rzeczami, ponieważ mam uczulenie na intensywne zapachy wosku

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak wyglądają cenowo? - podobnie jak Yankee? Chętnie wypróbuję, bo jestem maniaczką zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na kosmetyki z ameryki są przecenione nawet :)

      Usuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takich woskach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...