Wiktor jest wielkim fanem piłki nożnej, a jego idol to Robert Lewandowski. W przyszłości chce być piłkarzem i w tym roku zacznie swoją drogę do sukcesu - treningi. On najchętniej chciałby grać wszędzie. Niestety nie każda piłka się do tego nada. Istnieje ryzyko pobitych szklanek.

Piłka śmiechu! - Fuzzy Ball 
Koszt 27zł/ szt.

Zdanie producenta

,,Bardzo lekkie i miękkie, wypełnione powietrzem piłki idealnie nadają się do zabawy. Zewnętrzna warstwa z futerkowej powłoki. Charakterystyczna mina dodatkowo stymuluje dziecko."


Moja Opinia

Piłka bardzo dobrze wykonana. Jest w zupełności bezpieczna jeśli chodzi o nasze szklanki. Ma ona kilka funkcji w zależności od stopnia napompowania: jako ozdoba w pokoju chłopca, poduszka oraz piłka do gry w domu. Pompowanie jej nie jest trudne, wystarczy sprawna pompka i igła specjalna do piłek. Jak widać na zdjęciach jeździła z nami, nawet Klakier się nią interesował, oczywiście wytrzymała nawet jego pazurki. To dlatego, że wykonana jest z materiału, a nie jak większość piłek z balonu. Po dwóch miesiącach użytkowania jej szwy, które łączyły materiał w środku puściły. Zaś jako ozdoba w pokoju dziecka nie tylko będzie ładnie się prezentować, ale i będzie cieszyć oko. Dla mniejszych dzieci, które mają mniej siły niż mój Szkrab będzie idealna. Teraz z niej zrobiłam poduszkę i pięknie wygląda na jego łóżku :) 

7 komentarzy:

  1. Syn chciał tą piłkę, a też z niego mały piłkarz. Jednak bałam się, że piłka zainteresuje naszego psa i po półgodzinie nie będzie piłki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna, nie spotkałam jeszcze takiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam dzieci, więc to nie moje tematy, ale kot piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na sam widok robi się uśmiech:) heh fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...