W tym roku najbardziej czekam na święta, kiedy to razem rodzinnie spędzimy czas. Tak mi się to udzieliło, że postanowiłam napisać już teraz pomysły na prezent świąteczny dla kobiet. Każda z nas ma oczywiście inne gusta, a propozycje przedstawione poniżej to, co ja bym chciała dostać. Może komuś się przyda, zainspiruje się moimi pomysłami. Podobnie jak w tamtym roku, wielu pomogło. 

1. UBRANIA

Kapcie pokemon - [LINK]
Sweter z warkoczem - [LINK]
Buty botki - [LINK]

2. BIŻUTERIA






Zegarek sowa - [LINK]
Naszyjnik serduszko - [LINK]
Bransoletka z literką - [LINK]

3. GADŻETY









Zestaw do hybryd - [LINK]
Figurka POP - [LINK]
Czytnik E-book - [LINK]

4. POMOCNE/BLOGOWE

Lightbox - [LINK]
Namiot bezcieniowy - [LINK]
Planner postów - [LINK]


Mam nadzieję, że znalazło się tu coś, co Wam pomogło znaleźć prezent dla bliskich :*

15 komentarzy:

  1. ja szukam czegoś na 30-te urodziny koleżanki, trudne wybory, masakra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze kochana że dodajesz już posty świąteczne:) U mnie jeden też zawitał na blogu, a co do prezentów są rewelacyjne, dobrze że podlinkowałaś:) Moimi ulubieńcami na pewno zimowymi były by swetry, buty i zegarek:) Własnie poluję na te rzeczy także super że napisałaś post:)
    Obserwuje oczywiście:) Zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam:)
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis, propozycje bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co sądzicie o propozycjach ze sklepu https://4gift.pl ? Robiliście już tam kiedyś zamówienie. Jeśli mam być szczera, to kilka propozycji wpadło mi w oko i myślę o ich zamówieniu. Dobre ceny i z tego co słyszałam, to można również liczyć na bardzo szybką wysyłkę. Co myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta Bożego Narodzenia to czas, w którym jesteśmy szczególnie narażeni na zwiększone wydatki. Warto wybierać prezenty, które ucieszą bliskie nam osoby i nie naruszą zbytnio naszego budżetu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnym prezentem dla każdej kobiety będą piękne i wygodne buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uważam, że ładne buty świetnie się sprawdzą na prezent dla niej. New balance damskie obuwie sportowe są ostatnio bardzo modne i będą najlepszym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że idealnym pomysłem na prezent są akcesoria sportowe. Sprawdzą się zarówno w przypadku osób prowadzących aktywny tryb życia, jak i tych, których chcemy do niego zachęcić.
    Deskorolka na Sk-Sport

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pomysły ja swojemu mężowi kupiłam eleganckie wyjściowe buty od https://manufakturaobuwia.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...