Po okresie zimowym, moja cera na twarzy strasznie się popsuła. Cienie pod oczami, suche miejsca w strefie T, przebarwienia, wypryski to tylko niektóre z problemów z jakimi moja skóra twarzy musi się zmagać. Próbowałam już wielu kosmetyków i kuracji by chociaż trochę skórze pomóc. Niektóre z nich pomagały lecz na krótko, a ja potrzebuje czegoś mocnego z efektem na dłużej. Każda z nas nie lubi gdy nasza skóra twarzy ma jakiś problem. Niedawno do testowania otrzymałam owy produkt. Czy się sprawdził, czy podołał moim problemom skórnym okolic oczu? Zapraszam do zapoznania się z moją opinią na jego działania. 

AA OCEANIC LIFT4SKIN ACTIVE GLYCOL
korygujący krem pod oczy
Koszt: ok. 40zł/15ml

Zdanie producenta

Korygujący krem pod oczy, dzięki starannie dobranym składnikom aktywnym, zmniejsza opuchnięcia oraz cienie pod oczami. Formuła z kompleksem minerałów i aminokwasów wpływa na poprawę nawilżenia i jędrności skóry, a lekka konsystencja sprawia, że krem doskonale się wchłania, nie pozostawiając na skórze uczucia lepkości."


 Składniki aktywne:
  • Witamina B3 wpływa na zmniejszenie widoczności zmarszczek i drobnych linii wokół oczu oraz rozjaśnia skórę.
  • Złoto koloidalne i peptyd nowej generacji aktywują syntezę kolagenu w skórze, nadając skórze gładkość, elastyczność i młody wygląd.
  • Masła i oleje roślinne oraz witamina E dogłębnie odżywiają, nawilżają i chronią skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, a także łagodzą podrażnienia


Moja opinia

Krem zapakowany w kartonowe pudełko z elementami fioletowymi od razu mnie kupiło, ze względu właśnie na kolor fioletowy - mój ulubiony. Ponadto opakowanie bardzo skromne, co w większości oznacza, ze producent skupił się głownie na produkcie. Po otwarciu wyłania się srebrna buteleczka z pompką, która ułatwia dozowanie odpowiedniej ilości kremu. Krem o konsystencji bardzo lekkiej, białej o delikatnym zapachu prawie nie wyczuwalnym. Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej powłoki na skórze. Największy problem moich okolic pod oczami są cienie. Są tak mocne, że nie dawałam mu żadnych szans, że rozjaśni je. Bardzo miło się zaskoczyłam, cienie nie są już tak mocne jak były kiedyś, jednak jeszcze są. Produkt jest bardzo wydajny, to może akurat się uda całkowicie cieni pozbyć. Dobrze, że jest łatwo dostępny i cena nie jest za wysoka. Zdecydowanie polecam, jest wart uwagi!


Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.

12 komentarzy:

  1. Ooo właśnie szukam fajnego kremu pod oczy. Dziękuję za polecenie! Chętnie to wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremu, ale z tego co piszesz warto w niego zainwestować i sprawdzić go na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna propozycja w dobrej cenie. Nie znam co prawda, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jakby sobie poradził z moimi sińcami :) Do tej pory żaden krem nie był dla mnie skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe składniki, może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oczywiście, aż sama w to uwierzyć nie mogłam. To mój zdecydowanie ulubieniec!❤

      Usuń
  7. Sama nie wiem co o nim myśleć

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam już chyba krem do twarzy ze złotem koloidalnym. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...