Jak widzisz na zdjęciu wyżej jest moja 2,5 miesięczna córeczka. Moje marzenie, mój drugi ósmy cud świata. Rośnie bardzo szybko, że nie nadążam nad kupowaniem dla niej ubranek. 


Jest bardzo aktywnym dzieckiem. Jak widać na zdjęciach ciężko było uchwycić by była prawie nie ruchomo, by zdjęcie było w miarę wyraźne.  


Córunia prezentuje tutaj bodziaka ze sklepu Moocha.pl z uroczym nadrukiem. Wykonany z bawełny, delikatny jak jej skóra. Nie podrażnia i nie uczula maluszka. Po praniu nadruk jest nie naruszony, materiał nie rozciąga się i nie spiera. 


Sklep posiada w swoim asortymencie również koszulki dla mamy i taty. Można stworzyć ładne zestawy: mama i córka lub tata i syn. Podobnie i tu nadruk na koszulce jest wytrzymały. Koszulka nie podda się ciężkiemu wyzwaniu jakim jest pranie. 


Nadruków jest mnóstwo, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie lub pociechy. Bardzo podoba mi się bodziak z metryczką, gdyż jest to wspaniała pamiątka na przyszłość by pokazać naszym dzieciom jakie były kiedyś małe. Już nie długo jej pierwsza Wielkanoc, trzeba się rozejrzeć. :) 

Serdecznie zapraszam na stronę sklepu, gdzie jakość jest bardzo dobra!

Moocha.pl



Ubranka do testów otrzymałam w ramach współpracy z Moocha.pl Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądacie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda. Doskonały pomysł dla prezent dla maluszka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne koszulki. Ostatnio kupiłam zimowe beciki dla niemowląt i muszę przyznać, że nie jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ubranka z zabawnymi napisami, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych :) w tym tygodniu kupowałam oryginalne ubranko do chrztu dla chłopca i właśnie bodziaki z napisami :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...