Zazwyczaj nie stosuje kremów do twarzy, ze względu na ich formę. Najczęściej są w słoiczkach co sprawia, że krem wchodzi pod paznokcie, ughh.. Okropne uczucie. Drugim minusem to nich konsystencja. Dla skóry mieszanej jaką posiadam, nie łatwo znaleźć coś idealnego. Aż do tego momentu kiedy w moje ręce wpadł krem firmy Shecell!

Zdanie producenta

"Naprawczy, rozświetlający krem do twarzy dla osób zmęczonych uciążliwymi przebawieniami skórnymi. Wyraźnie redukuje wielkość plam i przebarwień oraz zmniejsza intensywność ich zabarwienia, wyraźnie poprawiając wygląd i kondycję skóry. Rozjaśnia i rozświetla cerę, przez co sprawia, że przebarwienia stają się mniej widoczne. Chroni skórę skłonną do powstawania przebarwień przed powstawaniem nowych zmian.
Naturalny, przebadany medycznie biopolimer DIBUSHIELD PRO-HEAL™ tworzy na skórze trójwymiarową siatkę 3D, która chroni przed niekorzystnym działaniem środowiska zewnętrznego, a Glycofilm® 1.5P tworzy na powierzchni skóry film chroniący skórę przed zanieczyszczeniami oraz promieniowaniem UV, dając skórze podwójną ochronę i zabezpieczając przed pojawianiem się nowych przebarwień. Witamina C i zestaw kompatybilnie skomponowanych kwasów AHA redukują wielkość przebarwień oraz zmniejszają intensywność ich zabarwienia, a złoty pigment nadaje skórze złoty efekt zdrowego rozświetlenia. "

Moja opinia 

Nie spodziewałam się nie wiadomo czego po nim. Myślałam, że będzie to kolejny tłuścioch, który nic nie zrobi oprócz lekkiego nawilżenia skóry twarzy. To się nieźle pomyliłam! Krem lekki, a konsystencja owszem jest lekko tłusta, ale nie tak bardzo, by specjalnie to przeszkadzało. Przyjemnie pachnie, delikatnie wręcz. Wchłania się dość szybko pozostawiając barierę ochronną na skórze, ponieważ ma on w sobie filtr. Dzięki temu idealnie sprawdzi się na okres letni jak i zimowy. Nawilża na tyle, że mam wrażenie na buzi gładkiej skóry, jak pupcia mojej córki 😁 Co do przebarwień to mocnej różnicy nie zauważyłam, gdyż w trakcie używania nie miałam z nimi większego problemu. Skóra po nim jest rozpromieniona, nie widać oznak zmęczenia, szczególnie w okolicach oczu. To mnie ucieszyło, gdyż mając niemowlę i starszaka, o zmęczenie i mało snu bardzo prosto. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym kremem. 

Ps. Używam już kolejne opakowanie! Kocham ten krem! <3 


Zdanie producenta

,, Odżywczy, nawilżający krem do twarzy do codziennego stosowania dla skóry dojrzałej. Chroni skórę przed procesem przyspieszonego starzenia się wywołanego m.in. czynnikami środowiskowymi takimi jak smog czy stres. Wspiera naturalne funkcje obronne skóry, działa regenerująco i nawilżająco. Skutecznie poprawia podstawowe parametry kondycji skóry: elastyczność, jędrność, gęstość oraz koloryt skóry. Działa przeciwzmarszczkowo i odmładzająco.
Naturalny, przebadany medycznie biopolimer DIBUSHIELD PRO-HEAL™ tworzy na skórze trójwymiarową siatkę 3D, która chroni przed niekorzystnym działaniem środowiska zewnętrznego. Niskocząsteczkowy peptyd przeciwzmarszczkowy Matrixyl® Synthe’6™ wzmacnia syntezę głównych składników macierzy międzykomórkowej – połączenia pomiędzy naskórkiem a skórą właściwą, kolagenem, lamininą-5, fibronektyną oraz kwasem hialuronowym."

Opinia mamy

Jestem osobą ze skórą bardzo wrażliwą ze skłonnością do uczuleń. Ogólnie jest bardzo ciężko dobrać mi kosmetyk do twarzy. Spodziewałam się czegoś lepszego po tym produkcie. Super nawilża, co bardzo lubię. Jest to lekki krem o nie tłustej konsystencji. W miarę szybko się wchłania. Filtr w nim zawarty jest dla mnie za słaby, niestety. Nie zapycha porów, a skóra po nim jest jakby bardziej promienna. Zaś jeśli chodzi o zmarszczki, to mimiczne delikatnie spłycił, nie wiem jak z większymi sobie poradzi, bo owych nie posiadam ;) Czy kupię go ponownie? Nie mówię nie i nie mówię tak. Zły nie jest, ale rewelacyjny też nie. Używałam lepsze. 


Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.

 

2 komentarze:

  1. Z chęcią na testy zamówię ten produkt mamie która jest fanką takich nowości i perełek :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. JA lubię ten do skóry naczyniowej

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...