Mam okropny problem z cieniami pod oczami. Nie mogę znaleźć nic co mi to zakryje. Dodatkowo teraz na zewnątrz jest coraz chłodniej to i skóra szaleje, wypryski się pokazują. Jak trzeba gdzieś wyjść, to przydało by się je jakoś choć troszkęzakryć. 

Benecos, Natural Concealer (Naturalny korektor do twarzy)


Zdanie Producenta

"Korektor Benecos precyzyjnie kryje cienie pod oczami, zaczerwienienia i niedoskonałości cery oraz rozświetla spojrzenie. Odpowiedni do jasnych karnacji.Korektora możesz użyć do zamaskowania drobnych niedoskonałości po nałożeniu podkładu (wtedy ocenisz, które miejsca wymagają skorygowania). Niewielką ilość korektora nakładamy punktowo. Delikatne muśnięcie pudrem pozwoli utrwalić uzyskany efekt. 

Płynna konsystencja oraz aplikator pozwalają na równomierne i łatwe rozprowadzenie, co jest szczególnie istotne dla maskowania cieni pod oczami." 

Moja Opinia

Kolor jaki otrzymałam jest najjaśniejszy, a mimo to był lekko za ciemny. Wydajny, aczkolwiek nie można go wyjąć do końca, osadza się na ściankach opakowania. Cieni niestety nie dał rady ukryć, na czym mi bardzo zależało. Używać go tylko palcami, gdyż gąbeczka go wchłania, a pędzelek sprawia, że wchodzi załamania skóry i podkreśla zmarszczki w moim przypadku mimiczne. Niestety nie spełnił moich oczekiwań. A szkoda, bo pokładałam w nim nadzieje.




 

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...