Przepis niczym z książki dla wegetarian. Czasami lubię "zieleninkę", co już ślubnemu i szkrabowi nie pasuje. W końcu to mężczyźni, oni zawsze do obiadu czy jakiegokolwiek dania muszą mieć mięso. Ten przepis typowo dla tych co mogą "zieleninkę" wcinać jak królik :D


 
Składniki:

* mieszanka sałat i ziół
* ugotowany kalafior (100 gram)
* makaron razowy (60 gram)
* grillowana cukinia (50 gram)
* 2 łyżki oliwy z oliwek
* 2 łyżki domowego twarożku
* szczypta parmezanu
* przyprawy - według uznania

Sposób przygotowania:

1. Wymieszaj kilka rodzajów sałat i wrzuć do miski, polewając dwiema łyżkami oliwy z oliwek.

2. Ugotuj makaron według zaleceń producenta na opakowaniu.

3. Następnie pokrój brokuł w "różyczki" i ugotuj na małym ogniu, aż będzie miękki. 

4. Cukinie pokrój na plastry, następnie grillując ją.

5. Wszystko połącz: sałaty, makaron, brokuła i cukinie razem z twarożkiem. 

6. Przypraw według uznania (solą morską lub himalajską), a na końcu wymieszać ze szczyptą parmezanu.

Proste, szybkie, a przy tym zdrowe!

 Smacznego! :*

Podoba Ci się takie danie? Chcesz więcej moich pomysłów, daj znać w komentarzu! :)

Buziaki! :*

3 komentarze:

  1. Wygląda pysznie, tylko w mojej wersji nie było by cukini, go odkad się kilka razy zatrułam, unikam jej jak ognia. I zastanawia mnie skąd się wzieła nazawa tego dania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa wywodzi się od wyglądu potrawy, tj. mleczna - twaróg, a polana mix sałat :)

      Usuń
  2. Podoba mi się takie danie, zrobię też sobie, wyjdzie mi na zdrowie. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...