Czy drogie kosmetyki są lepsze? Efekty już po 2-minutach, po pierwszej aplikacji. Wiele firm próbuje nas przekonać, że ich produkty są rewelacyjne. Niestety prawda jest zupełnie inna. Produkcja drogich kosmetyków jest zbliżona do wartości tych tańszych. To opakowanie, design, certyfikaty jakości, badania i reklama kosztuje więcej, stąd tak wysokie kwoty. Na rynku zdarzają się ,,perełki", które są warte tej ceny.

AGELXR od HERMZ LONDON


 Koszt: 299 zł/ 30 ampułek 

Zdanie Producenta

,,Krem AGELXR to rewolucyjny preparat w formie mikro kremu, który w 2 minuty redukuje zmarszczki, worki pod oczami oraz inne niedoskonałości skóry. 
Regularne stosowanie kremu zmniejsza powstawanie nowych bruzd, spłyca zmarszczki, redukuje rozszerzone pory i przebarwienia oraz poprawia elastyczność skóry.  Efekt utrzymuje się nawet do 8 godzin. "


Opinia Mamy

Krem zwarty, bardzo gęsty przez co trudno jest go wycisnąć. Forma ampułek jest może i wygodna jak podróżujemy, aczkolwiek stosując go w domu już niekoniecznie. Jedna ampułka starczy na 2-3 aplikacje. Wchłania się bardzo szybko, nie zostawiając tłustej powłoki na skórze. Dodatkowym atutem jest jego kolor, który nie często występuje w kremach do twarzy - pudrowy róż. Spełnia swoje zadanie tak jak producent zapewnia. Spłyca zmarszczki, a worki są już tylko niemiłym wspomnieniem. Bezwonny, bez efektu naciągania, bardzo wydajny. Moja mama jest nim zachwycona. Twarz nabrała blask i odżywienia, stała się bardziej promienna. Mówi również, że jest wart swojej ceny. 



Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Hermz Laboratories. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.

Znalezione obrazy dla zapytania hermz laboratories

24 komentarze:

  1. oo nie słyszałam nigdy o tym kremie, u mnie najbardziej się remescar pod oczy sprawdza, jest naprawdę genialny i skuteczny, do tego skóra jest po nim normalna nie jest podrazniona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się na ten krem chcę skusić, w tej chwili pod oczy mam z konopiafarmacja kremo-żel to pomaga na zasinienia natomiast szukałam czegoś własnie na kurze łąpki, ten wydaje się byc genialny.

      Usuń
  2. wiadomo, co można kupić mamie na prezent ;-) nie słyszałam o tej marce, ale widzę, ze jest w pełni profesjonalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nigdy wcześniej nie słyszałam o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie widać efekty! Pierwszy raz slusze ale jest naprawdę godny polecenia!🤩 Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że pokazałaś efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Pani Gadzet te ampulki kosztuja 150 zloty,a w internecie 299 zloty.To jakis zart z kobiet,ktore chca byc bezzmarszczkowe???

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny , nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa. U mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze podejrzliwie podchodzę do takich zapewnień producentów, moim zdaniem tylko zabiegi typu zamykanie naczynek, zabiegi laserowe, czy lifting da trwały efekt

    OdpowiedzUsuń
  10. Totalna ściema i nabijanie ludzi na kasę. Nie rozumiem po co sprzedajecie taki szajs i oszukujecie ludzi? Ten produkt nie robi dosłownie nic poza tym że zostawia biała plamę. PORAŻKA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już dawno przystałam wierzyć w obietnice producentów kosmetyków. Moim zdaniem żaden krem, serum, czy eliksir nie da efektów takich jak zabiegi medycyny estetycznej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie wypróbuję ten kosmetyk. Ciekawe, czy efekty są chociaż w połowie tak dobre jak obiecuje producent.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam i używam. Jest rewelacyjny. Właśnie będę zamawiać następne pudełko.
    Polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobne działanie ma maseczka pel off ściąga,napina,przywraca utracony owal twarzy wszystko pięknie ale jak zdejmiesz skóra staje się taka jak była czyli to złudne chwilowo ściągnięcie skóry na chwile.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...