To jak ta książka (historia) zawładnęła moimi uczuciami nie da się ubrać w słowa. Spodziewałam się zupełnie czegoś innego! Oficjalnie autorka należy do grona moich ulubionych! ❤

 Tytuł: Consolation TOM 1

Autor: Corinne Michaels
Wydawnictwo: Szósty Zmysł 
Data wydania: 11 października 2017
Ilość stron: 302

Przedstawiona została tutaj historia kobiety (Natalie) jako żona żołnierza SEAL, która niestety musi zmierzyć się z trudną dla niej sytuacją - śmierć ukochanego. Jest to jeszcze bardzo młoda kobieta, która ma zaledwie 27 lat. Przed nią świat stoi z otwartymi ramionami, ma jeszcze dużo przed sobą. 


Życie czasem bywa niesprawiedliwie. Ona wiedziała, że kiedyś ten moment się stanie, lecz nie przypuszczała, że tak szybko. Zawalił się jej cały świat. Ale jest nadzieja, w sumie to mała iskierka, którą nosiła w tym czasem pod swoim sercem. Był to ich owoc miłości, na który długo oboje czekali. Jest załamana tym faktem, że ukochany (Aaron) nie doczekał się przyjścia na świat córeczki. Kobieta w zaawansowanej ciąży ma ,,burzę hormonów", a taka sytuacja może niestety tylko pogorszyć jej stan. 

Na szczęście nie była sama, miała ogromne wsparcie i pomoc od bliskich. Szczególnie jeden z nich, Liam - najlepszy przyjaciel jej męża dokłada wszelkich starań by Natalie nie czuła się sama z tym wszystkim. Na początku pomaga w domowych obowiązkach i czasem opiekuje się malutką, by ta mogła odpocząć. Natłok myśli, które teraz miała, gdyby nie On mogłoby to się źle skończyć. Był blisko, robił wiele dla nich, że niespodziewanie zaczęło rodzić się między nimi uczucie.

Natalie nie chciała tego, gdyż czuła, że zdradza męża, mimo wcześniejszych danych obietnic Aaronowi w razie jego śmierci, ułoży sobie życie na nowo z innym. To, co później się wydarzyło wstrząsnęło nią jeszcze bardziej.

Autorka pokazała jak powinna wyglądać historia, która nas porwie i będziemy chcieli więcej. Historia jest niebanalna, nieschematyczna i nieprzewidywalna. Wciąga już od pierwszych stron. to ile wywołuje emocji nie jestem w stanie opisać tego słowami. By się przekonać, musisz po nią sięgnąć! 


Za możliwość przeczytania powieści dziękuje wydawnictwu Szósty Zmysł.
Znalezione obrazy dla zapytania szósty zmysł wydawnictwo

13 komentarzy:

  1. Ta książka kusi mnie już od dawna, mam ją w planach tylko nie wiem kiedy znajdę czas aby ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia wydaje mi się jednak dość schematyczna, czytałam już kilka podobnych, chociaż może tutaj będzie jakieś inne zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna lektura na wakacyjne wieczory! :) Dopisuję do listy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie, kiedy książka spełni pokładane w niej nadzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie dla mnie, chociaż recennzja jest znakomita i kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam dawno temu, ale do tej pory miło wspominam jej lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, a książka czeka u mnie na półce od zeszłego lata, mam nadzieję, że w te wakacje zdołam ją wreszcie przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie historie.Nie mogę się doczekać, aż się zatracę w życiu tych bohaterów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. niekoniecznie lubię takie książki, ale fabuła znajdzie swoich fanów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już po przeczytaniu tej recenzji wiem że musze ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. No taka historia tylko na lato. Jutro zacznę poszukiwania

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam ją, ale jakoś wybiłam się z rytmu i będę musiała zacząć jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...