Witajcie kochani!

Kilka dni temu zostałam poproszona o zrecenzowanie bajki dla dzieci (e-book), która ma na celu uczyć nowego języka i bawić jednocześnie. Jest to seria bajek w różnych językach. Ja wybrałam angielski, lepiej go rozumiem niż pozostałe. Bajki są w dostępnych językach, takich jak: j. angielski, j. niemiecki i j. francuski (w przygotowaniu). Recenzja jest dla mnie wyzwaniem i sprawdzeniem siebie. Z racji, że jest to forma współpracy z wydawnictwem, więc zaliczam to do moich sukcesów!

 A teraz do sedna, przechodzę do recenzji.




Tytuł: Kuuuaks!. Farmnikowo.
Autor: Barbara Celińska
Wydawnictwo: Wymownia [klik]

Rok wydania: 2015

Jest to opowieść o kulce, która była zagadką dla miasteczka Farminkowo. Była ona na tyle leniwa, że cudem wyszła z tego żywa. 

Opowieść jest dobrze napisana, przejrzystym i prostym językiem. Z łatwością trafi do odbiorcy, w tym przypadku dzieci. Ma to coś, co sprawia, że dzieci chcą jej słuchać, gdy rodzic czyta - w przypadku młodszych lub gdy czytają sami - w przypadku starszych. 

A gdzie język angielski? Otóż już mówię. Są to wstawki językowe, które są umieszczone w różnych miejscach tekstu. Jest to wszystko razem logicznie połączone, w taki sposób, aby każdy czytelnik mógł się domyślić o co chodzi.    Krótkie zdania, które zapadają w pamięć wraz z całą treścią. Jak w każdej opowieści jest też i tu zawarty morał.

Podsumowując jest to dobrze napisana historia, która uczy nas nie tylko języka angielskiego, ale również tego jak lenistwo może nam przysporzyć kłopotów. 

Z czystym sumieniem polecam ten e-book. 




Pozdrawiam :*



5 komentarzy:

  1. Bardzo miło mi czytać tak ładnie napisane, ciepłe słowa:) Jako autorka Farminkowa, mam nadzieję, że książeczki będą niosły radość dzieciakom, a dla rodziców będą pomocą w uczeniu maluchów języków obcych i wzmacnianiu ich wartościowych postaw. Ślicznie dziękuję za taką recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci już w przedszkolu uczą się języków obcych to nie te czasy kiedy ja uczyłam się dopiero w 5 klasie szkoły podstawowej i porównując to jedna wielka przepaść.I bardzo dobrze,że cały tekst nie jest w j.angielskim to z pewnością ułatwia czytanie i zrozumienie treści.Nie jestem fanką e-booków ale zobaczyć nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo coś fajnego muszę zobaczyć i dobrze że nie wszystko jest w języku obcym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo coś fajnego muszę zobaczyć i dobrze że nie wszystko jest w języku obcym :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...