Dziś recenzja kolejnych produktów do włosów, tym razem jeszcze mało znanej, (no może nie do końca) w Polsce marki Perfect.ME by JF Malcolm London.
Nawiązałam z tą marką współpracę, otrzymałam od nich szampon i maskę do włosów. Na FanPage pytałam się Was o czym chciałybyście przeczytać, dowiedzieć się więcej. I wybór padł na maskę, więc o niej napiszę, ale nie martwcie się szampon też będzie. :)


 To wszystko było tak pięknie zapakowane, że musiałam Wam to pokazać. Każdy szczegół jest pięknie zrobiony, dopracowany.


Och i ta ogromna różowa kokarda! Normalnie jak prezent zapakowany na urodziny, czy też inną okazję. Jest mega! <3
 Poniżej na zdjęciu macie zawartość tego prezentu.


  Moje włosy sprawiają tyle problemów, że każdy będzie miał wielki problem, z dobraniem dla mnie odpowiednich produktów. Jesteście ciekawe maski czy sobie poradziła z włosami? To czytajcie dalej :)

Maska Repair & Colour Save


Koszt: ok.9zł/200ml

Zdanie producenta:

"Stworzona z myślą o doskonałej pielęgnacji i odbudowie włosów zniszczonych, suchych i farbowanych. Zaawansowana receptura maseczki, zawierająca regenerującą keratynę, nawilżający jedwab, witaminy i ekstrakt z drogocennego kawioru, chroni kolor przed wypłukiwaniem, zmniejsza łamliwość i intensywnie odżywia włosy, otulając je uwodzicielskim zapachem. Włosy odzyskują lśniący kolor, jedwabistą miękkość i perfekcyjny, zdrowy wygląd"

Dla jakich włosów:

odbudowa włosów zniszczonych, suchych i farbowanych, pozbawionych blasku, bez wyrazu


Moja opinia:

Jestem nią zachwycona! Choć konsystencja mogłaby być nieco gęstsza, ponieważ maska strasznie lała mi się przez palce. Wydajność też słabo, możliwe przez jej konsystencję. Za to działanie było już lepsze. Dzięki niej były, miękkie, gładkie, nawilżone, lśniące no i na dokładkę ten przepiękny zapach, który towarzyszył mi jeszcze następnego dnia. Z pewnością mogę polecić Wam tą maskę. Z tego co wiem, to możecie spotkać je w Biedronce. 

Używałyście tej maski? Dajcie znać jak u Was się sprawdziła :)



2 komentarze:

  1. ładnie zapakowane śliczny prezent ;-)ta maska do włosów to do moich też by mogłabyć ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...