KURDE! Macie może jakiej rady na systematyczność i lepszą pamięć? Znowu zapomniałam Wam pokazać na FanPage, co mamy tym razem do testowania. Niestety jak na złość, mam również problem z jakością zdjęć, co musicie mi wybaczyć. Jak to mówią nieszczęścia idą parami. Do tej pory robiłam zdjęcia moim telefonem, który się zepsuł - ekran pękł, a jego naprawa to tyle co nowy telefon. Na razie kupno nowego telefonu musi poczekać, ponieważ pieniądze dałam na kurs prawa jazdy. Oh.. strach jest. Ale to nie o tym.. :)
Mam dla Was produkt, który na pewno Was skusi. 

Dziecięce mydełko pod prysznic-Hegron Cosmetics Kids Deep Ocean 
Koszt: ok. 12-18zł/950ml

Zdanie Producenta

"Dziecięce mydełko pod prysznic i do kąpieli daje dużo wspaniałej piany i posiada cudowny aromat egzotycznych owoców. Znakomite do mycia twarzy i skóry dziecka. Efektywnie i delikatnie oczyszcza skórę nie wysuszając jej. Jest bezpieczne dla oczy.Preparat testowany dermatologicznie, posiada neutralne pH.

Jest przeznaczony dla dzieci od 3 roku życia i dorosłych."





Moja opinia(wspólna z synkiem-razem testowaliśmy)

Konsystencja samego mydełka nie jest ani za rzadka, ani za gęsta, jest w sam raz! Dobrze się pieni, ładnie pachnie, jest baardzo wydajny, szkoda tylko, że nie jest to intensywny zapach. Nuty jakie są tu wyczuwalne, to głównie cytrusy dopiero zerwane z drzew czy krzewów. Mydło nie podrażnia i nie uczula delikatnej skóry dziecka. Solidnie myje, oczyszcza ciało, czyli spełnia swoje zadanie. Nie wysusza skóry, czego tak najbardziej się obawiałam. Wystarczająco mamy problem z suchą skórką na łydkach. Polecamy ten produkt!


Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej recenzji.






5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...