Wakacje nam szybko zleciały, lata nie ma, a ja dla Was mam shake'a. To znaczy może nie tak dosłownie, przepis mam. Dla mnie nie ma nigdy na nie przerwy, mogę pić je cały czas. A wy co pijecie, niezależnie od pory roku i pory dnia?

Shake Ciasteczkowy


Składniki:

* 3/4 szklanki mleka(zawartość procentowa tłuszczu według uznania)
* 4-5 łyżek ulubionych płatków śniadaniowych
* 2 gałki lodów (najlepiej waniliowych, ew. śmietankowych)

Sposób przygotowania:

1. Wlać pół szklanki przygotowanego wcześniej mleka.
2. Wsypać płatki śniadaniowe.
3. Dodać jedną gałkę lodów oraz pozostałe mleko.
4. Wymieszać to najlepiej blenderem, dzięki któremu uzyskamy puszystą pianę. 
5. Na koniec dodajemy gałkę lodów (nie mieszamy już tego).

Smacznego! :* 


Jak skorzystacie z mojego przepisu pochwalcie się na facebooku oznaczając nas @Viktolandia - wpadnę do Was, polajkuję i skomentuję! :) 

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...