No dość dawno nie było tu tagu, mam trochę zaległych, ale je nadrobię!
Za oknem dzisiaj pogoda szalała, raz słoneczko, potem śnieżyca i tak mamy biało na drogach. Wiem jak bardzo lubicie czytać prywatne wpisy, co się dzieje u kogoś, sama też czasem tak lubię to czytać. Sami przyznacie, że to się łatwo czyta. I stąd ten pomysł o tym tagu, szczerze mówiąc nie wiem kto go wymyślił, ale mi się bardzo spodobał i myślę, że wam również się spodoba. 

1. Co oglądasz lub czytasz podczas swojego czasu dla siebie?
  
Od tego trzeba zacząć, że czasu dla siebie mam niewiele. Z miesiąca na miesiąc bywa go mniej. Każda mama wie o czym piszę. Jak już się zdarzy taka chwila to zazwyczaj śpię(odsypiam), ew. jeśli mam ją za dnia to czytam książki od romansu po kryminał. 

2. Co masz na sobie podczas czasu dla siebie? 

Najwygodniejszy strój jaki można sobie wyobrazić, czyli wygodna koszulka (w zimniejsze dni bluzka/sweterek) i legginsy, do tego ciepłe skarpetki (w zimniejsze dni) i gotowe! To znaczy pod spodem oczywiście bielizna jest, żeby nie było zbędnych podtekstów :D 

3. Jakich produktów kosmetycznych używasz podczas czasu dla siebie?  

Na pewno są to najróżniejsze maseczki do twarzy. Jak czasu starczy to używam jeszcze różne odżywki bez spłukiwania do włosów czy olejki na końcówki.
 

4. Aktualnie ulubiony lakier do paznokci to...


5. Co jesz/pijesz, gdy masz czas dla siebie?

Jak mam trochę czasu dla siebie, to zazwyczaj jem sałatkę owocową. Dodaje do niej moje ulubione owoce: winogrona, truskawki, borówki oraz kiwi. Na to wszystko: bita śmietana (taki mój mały grzeszek), dekoruje to ćwiartkami limonki :)
Do picia to różnie, jak jest ciepło to shake owocowy truskawkowy lub aroniowy. Zaś gdy jest zimno to gorąca czekolada.
 Mmmm <3

 6. Aktualnie ulubiona świeczka to?


To jedna z moich ulubionych świec zapachowych Brise. Jej cena jest bardzo niska jeśli weźmiemy pod uwagę jej wydajność i skuteczność. Została kupiona miesiąc temu w Kauflandzie za 12,99 Świeca ma odpowiednie wymiary, jest stabilna i nie wymaga dodatkowych podstawek czy świeczników. Wygląda bardzo ładnie, a zapach jest słodki i romantyczny. Nadaje się do dekoracji i na specjalne okazje. Pali się bardzo długo, czas palenia 30 godzin, no i odświeża powietrze.

7. Czy kiedykolwiek miałaś czas dla siebie 'na zewnątrz'?

Teraz wyjście z domu to nie problem, zwłaszcza wtedy gdy ma się takie małe szczęście. Codzienne spacery z nim, to coś na prawdę przyjemnego. Uwielbiam! :*

8. Czy kiedykolwiek poszłaś sama do kina?

Nie, to nie w moim stylu. Jak to mój tato mówi, ze mnie to gaduła. Ja muszę mieć z kim pogadać po filmie, podzielić się odczuciami, emocjami jakie mi towarzyszyły podczas seansu filmowego. Czasami zdarza mi się gadać w trakcie trwania filmu, raz nawet byłam upomniana :)

9. Ulubiony sklep online?  

Sklep online? Nie mam raczej ulubionego. Ja jestem z tych osób, które muszą dotknąć, powąchać czy po dotykać. Zdecydowanie preferuje sklepy stacjonarne. 

10. Coś do dodania? Co jeszcze robisz podczas swojego czasu dla siebie?

Raczej nic po za tym. Macie tu zdjęcie mojego małego szczęścia z jednego spaceru.


 I jak podobało się Wam?
 Może macie niedosyt informacji, może chcielibyście jeszcze coś się dowiedzieć. :)


1 komentarz:

  1. Super wpis! Ta świeca jesy świetna! <3 iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...