Dawno w sumie nie było książkowego Tagu na moim blogu. Ten zobaczyłam u Fluff- Me and Books, która ma pięknego konia na blogu z lewej strony. Tag bardzo ciekawy, więc w sam raz na początek roku :)



1. Autor, z którym chciałabyś rozpocząć swoją przygodę w nowym roku.

Aleksander Rogoziński

2. Książka, którą chciałabyś przeczytać

Okładka książki Kasacja
3. Klasyk, który chciałabyś przeczytać

Aktualnie nie mam nic takiego na liście. 

4. Książka, którą chciałabyś przeczytać po raz kolejny

Ścieżki życia - E. Kowalska

5. Książka, którą masz od wieków i chcesz ją przeczytać w nowym roku.

Christine Drews Niebezpieczna znajomość

6. Wielka książka, którą chciałabyś przeczytać
Podobny obraz
7. Autor, którego chcesz przeczytać więcej książek w nowym roku

Zdecydowanie Richelle Mead i jej seria Akademia wampirów. Przyznam się bez bicia nie skończyłam całej serii, brakuje mi Ostatnie Poświęcenie. Nigdzie nie mogę jej kupić. 

8. Książka, którą dostałaś na święta i chciałabyś przeczytać

Niestety w te święta nie dostałam żadnej książki.

9. Seria, którą chciałabyś przeczytać (zacząć i skończyć)

Joanna Chyłka 


10. Seria, którą już zaczęłaś i chciałabyś skończyć w nadchodzącym roku

Akademia Wampirów


Do TAG'u nominuję:

* Agnieszkę z bloga Książka Od Kuchni
* Paulinę z bloga Pasja Naszym Życiem
* Patrycję z bloga Magia Książek



I to by było na tyle :) 
Piszcie w komentarzach jakie wy macie plany na 2017 :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...