Biegasz i biegasz.. Teraz nawet więcej niż przedtem, gdyż twoje dziecko zaczęło nowy rok szkolny. I ten brak czasu na cokolwiek.. Twoja twarz, aż się prosi o nawilżenie. Tym bardziej, że za oknem pogoda nie rozpieszcza. U mnie już drugi tydzień z rzędu leje.. Okropne to! Gdzie te lato, nie doczekałam się prawdziwego lata, a Ty? Dobra, ja nie o tym tu pisać chciałam. Mam dwie maseczki jak widać na zdjęciu wyżej. Jedna z nich to te popularne zwierzaczki, a druga klasyczna. Która była lepsza? Może obie spełniły swoje zadanie dobrze? Czytaj dalej :)


Holika Holika Baby Pet Magic Mask Sheet Soothing Cat


Koszt około 18-22 zł/sztuka

Moja opinia

 Płacht za duży, w niektórych miejscach nie przylegał do skóry. Obecność ekstraktu z kiwi rozjaśnia skórę poprawiając jej krążenie, nawilża i wygładza. Skóra po zdjęciu płachty jest delikatna. Szkoda tylko, że rano skóra była sucha i szorstka. Kocia maseczka ma działanie antybakteryjne, przeciwzapalne, łagodzące oraz ma zapobiegać powstawania zmian trądzikowych - niestety tego nie zauważyłam. No i efekt kotka piękny! Ale czy warto tyle wydać na sam efekt? Jak myślisz? 

*    *    * 

Holika Holika Mask Sheet After Night Overtime 

Koszt ok 10-12 zł

Moja opinia

 Pastelowa kolorystyka opakowania niesamowicie do mnie przemawia :)
Maseczka ma formę płóciennej płachty, która wyróżnia się wielkością na tle innych tego typu maseczek. Jest baardzo nasączona składnikami aktywnymi, co uważam za ogromny plus. Maseczka w miarę dobrze dopasowuje się do twarzy, nie przesuwa się, dzięki temu możemy wykonywać inne czynności bez obaw, że spadnie. Skóra po niej była napięta, odżywiona i pełna blasku. Super nawilża, to jest pewne, bo rano nadal czułam uczucie gładkiej skóry. Tania maseczka, a więcej robi niż te popularne zwierzaczki.

A ty którą byś wybrała? Podziel się swoją opinią w komentarzu! :D

3 komentarze:

  1. Nie znam tych maseczek. Jakbym miała wybrać po Twojej opinii to byłaby to Holika Holika Mask Sheet After Night Overtime

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej nie znam, ale chetnie bym sprawdziła która dla mojej cery jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie wzięłabym drugą do testów, głównie przez cenę - jednak 20zł za jedną maseczką to dostać dużo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...