Żele pod prysznic i wszystko co z kąpielą związane - uwielbiam. Niestety do tego byłam trochę sceptycznie nastawiona z racji, złych doświadczeń z mydłem tej firmy. Zapewne zapytasz dlaczego. Uprzedzę i powiem, ponieważ mydło z Dove mnie poparzyło nie wiem do dnia dzisiejszego jaka była tego przyczyna. Dałam szansę, w końcu do odważnych świat należy. 


 Żel pod prysznic Dove - figa i kwiat pomarańczy

 Koszt ok. 10zł/250 ml

Zdanie producenta

"Marzysz o gładkiej, promiennej skórze? Piękna skóra to efekt codziennej pielęgnacji. Z Dove Go Fresh delikatnie nawodnisz skórę, odświeżysz ciało i umysł jednocześnie odżywiając skórę każdego dnia. Żel pod prysznic Dove Figa i kwiat pomarańczy pobudzi Twoje zmysły pozostawiając Ciebie i Twoją skórę odświeżoną. Jednocześnie jego łagodna formuła zadba o Twoją skórę.Żel pod prysznic Dove Figa i kwiat pomarańczy da Ci zastrzyk energii o poranku. Dzięki łagodnym substancjom myjącym skóra zachowuje naturalny poziom nawilżenia, a unikalna formuła Nutrium Moisture uzupełnia w jej brakujące naturalne składniki odżywcze. Efekt: bardziej miękka i gładka skóra już po pierwszym prysznicu. "



Moja opinia

Lekki, kremowy żel idealny na lato. Zapach słodki, ale nie za mdły, bardziej orzeźwiający. Delikatnie nawilża, pozostawiając na skórze mgiełkę, która nas otula. Przede wszystkim nie podrażnia, jak w przypadku wyżej wspomnianego mydła. Oczywiście żel dobrze się pieni i oczyszcza ciało. W swojej roli sprawdza się bardzo dobrze. 

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...