Zawsze miałam problem z brwiami, ale wcześniej mi to nie przeszkadzało do pewnego momentu. W tamtym roku miałam w rodzinie wesele i wypadało by ładnie wyglądać. Z pomocą przyszła mi koleżanka, która mnie umalowała. Po tym jak brwi wyglądały, zdecydowałam jednak się nimi zainteresować, gdyż wyglądają nie za ciekawie. 

Eveline Art Scenic korektor do brwi 3w1

 Koszt  14 zł/ 10 ml

Zdanie producenta

"Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi. Zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym."


Moja opinia

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym niepozornym korektorem. Mam brwi bardzo rzadkie, w niektórych miejscach praktycznie ich nie ma. Ten korektor to cudeńko dla moich słabych brwi. Jest dostępny w dwóch kolorach: czarny i brązowy. Łatwo się nakłada i rozczesuje. Produkt delikatnie przyciemnia brwi nie robiąc sztucznych krech nad oczami. Nie skleja ich, co jest na plus. Jedyny minus jaki posiada to szczoteczka. Dla mnie powinna być ona nieco mniejsza. Ta moim zdaniem sprawia, że produktu nam za dużo ubywa. Ja używam oddzielnej szczoteczki, mniejszej i bardziej precyzyjnej.  


2 komentarze:

  1. ja mam korektor od Joanna i też jest fajny ale chyba w końcu musze cos z nimi zrobić, ide do kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...