Ha! I znowu mamy produkt do kąpieli. Powtarzać się już chyba nie muszę, że uwielbiam kąpiele. Tym bardziej jak jest coś, co sprawi mi przyjemne doznania zapachowe i zadba o moją skórę. 

Dresdenr-Essenz Tabletka do kąpieli z olejkiem avocado

koszt około 9 zł/sztuka

Zdanie producenta

„Daj się skusić naszej kostce z egzotycznych kwiatów, pachnące kąpiel z bąbelkami. Zapach orchidei i magnolii zapewni odprężenie i wewnętrzną równowagę. Kompleks intensywnej opieki cennych składników tj. olej z avocado, alantoina i białka pszenicy zapobiega wysuszeniu skóry i sprzyja jej. "

Moja opinia

Tabletka zaczyna bulgotać bezpośrednio po wrzuceniu do wody. Efekt jest podobny do działania takich tabletek witaminowych, które można rozpuścić w wodzie. Tabletka całkowicie się rozpuszcza. Woda zmienia kolor na jasny różowy.
Rezultatem jest tylko dość cienki film piankowy, który nie trwa bardzo długo.
Zapach jest mocny jak w opakowaniu, jak również w stanie rozpuszczonym. Jest kwiecisty i ciężki. Trzeba przyznać, że ciut przypomina mi środki czyszczące. Po kilku minutach przyzwyczaiłam się do tego i mogłam cieszyć się kąpielą. Na skórze pozostawia lekki film. 

4 komentarze:

  1. Niestety nie mam wanny, więc nie korzystam z takich :<

    Ps. Bardzo ładny blog, będę tutaj zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O a gdzie kupulas ET

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama pracuje w Niemczech i czasem coś przywozi. Można też online kupić np. na https://drogerianiemiecka.pl/pl/producer/DRESDNER-ESSENZ/171 :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...