Za oknem pogoda szaleje, zmienia się co chwilę. Ja szczerze mówiąc mam już serdecznie tego dość!! Nie tylko z tego powodu, że musimy się ubierać na tzw. ,,cebulkę" jak to mama powiada. Również nie dlatego, że taka pogoda sprzyja chorobom, których nie jesteśmy w stanie ominąć. Chodzi o to, że cała pielęgnacja skóry się zmienia i jest intensywniejsza niż dotychczas, a co za tym idzie bankructwo.. Oszaleć można...

L'biotica Maska złuszczająca do stóp

Koszt: 15 zł/ para skarpetek

Zdanie producenta

,,Maska na bazie aktywnych kwasów roślinnych skutecznie usuwa martwy naskórek, odciski oraz wszelkie zgrubienia i zrogowacenia skóry stóp.
Oprócz działania złuszczającego maseczka pielęgnuje i regeneruje skórę stóp dzięki zawartości mocznika, ekstraktu z owoców papai oraz cytryny. Wyciąg z rumianku delikatnie koi świeżo złuszczoną i odnowioną skórę. Po kuracji złuszczającej stopy są idealnie gładkie, miękkie i delikatne.
Odciski i zrogowacenia zaczynają złuszczać się od 4 do 10 dni po użyciu. W trakcie zabiegu nie należy używać pumeksu, tarki oraz innych środków do usuwania odcisków. Długość procesu złuszczania zależeć będzie kondycji skóry stóp przed zabiegiem. 
Dla utrzymania efektu gładkich stóp zabieg można powtórzyć co 30 dni.
"

Moja opinia

Działanie jest rewelacyjne. Miękkie i gładkie stopy jak niemowlęca pupcia. Czego chcieć więcej? Hmm.. trochę komfortu. Niestety używając tej maski na pewno nie poczujesz się jak na zabiegu spa. Skarpetki są duże, mało wygodne i sztywne. Chodzić w nich też nie polecam, gdyż może dojść do pęknięcia skarpetki i wylania się tego płynu. Nawet płyn jest nie przyjemny w zapachu. Jak dla mnie strasznie ,,wali" alkoholem. Jest mega zimny, co powoduje dyskomfort w okresie zimowym. Najlepiej jest, gdy się położymy na łóżku, dzięki czemu nie wyleje nam się zawartość. Skarpetki jak wspomniałam są sztywne, dlatego najlepiej na nie założyć grube bawełniane lub dziane skarpetki, będzie na pewno cieplej w stopy. Widok złuszczającego się naskórka i świadomość, że jest on wszędzie - w pościeli, w skarpetkach cię obrzydza? To odradzam ci stosowanie tej maski. Ja na efekt długo nie czekałam, bodajże coś około 4 dni jak producent wspomniał, a całkowicie złuszczoną miałam już po 8 dniach od użycia. Jeśli chcesz szybciej pozbyć się naskórka możesz moczyć stopy, oczywiście po zastosowaniu maski i jak zauważysz pierwsze złuszczenia.

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...