Brakowało mi takich postów jak ten, nie mogłam nic sensownego znaleźć, aż do dzisiaj. Zostałam wyróżniona i nominowana przez kochaną Natalię z bloga Zaczytana Weniza co bardzo dziękuję! Skłoniła mnie do napisania kilku odpowiedzi. Jeśli interesuje cię ta tematyka zapraszam!

1. Książka twojego życia?

Zdecydowanie seria Edyty Kowalskiej - ,,Ścieżki życia" oraz ,,Ścieżki przeszłości". Wstrząsnęły moim serduchem tak mocno, że nie zapomnę ich nigdy!

2. Ile książek na raz potrafisz czytać?

Jedną, nie potrafię więcej. Być może z obawy, że pomieszają mi się wątki. 

3. Czy uznajesz tylko papierowe książki?

Tak, choć miałam do czynienia z e-bookiem i nie było tak tragicznie, jak zakładałam wcześniej. Preferuję jednak papierowe książki, ze względu na zapach. 

4. Książek jakiego autora nigdy nie przeczytasz?

Jest ich dwoje: E.L. James(znana z Greya) oraz K.N. Haner. 

5. Na czyje dzieła zawsze czekasz?

Edyta Kowalska, Magdalena Witkiewicz oraz Alek Rogoziński, aaaa i Jacek Getner.

6. Czy jeździsz na targi/konwenty/inne imprezy masowe o tematyce książek?

Pewnie, że tak! Mimo, że byłam tylko raz na Targach Warszawskich w 2016. W tym roku zamierzam być!

7. Czy potrafisz nie kończyć książki, czy raczej męczysz się do końca?

To zależy czy jest kupiona przeze mnie - to potrafię nie skończyć, czy w ramach współpracy - męczę się, bo jakoś trzeba napisać rzetelną recenzję. 

8. Jaka jest twoja ulubiona objętość książki?

Objętość nie ma znaczenia.

9. Gdzie najlepiej ci się czyta?

W łóżku, przy świecach i herbatką obok łóżka. 

10. Poleć kilka blogów.


Jednocześnie nominuję te osoby do udzielenia odpowiedzi na poniższe pytania :)


  1. Czy jest książka, o której marzysz, ale z różnych powodów nie będziesz mogła/mógł zrealizować tego marzenia?
  2. Czy wracasz do przeczytanych książek? Jeżeli tak to dlaczego?
  3. O której książce najchętniej wolałabyś/-byś zapomnieć?
  4. Jaką książkę koniecznie musisz mieć na swojej półce i dlaczego?
  5. Czy zdarzyło Ci się zarwać noc dla książki? 
  6. Czy oceniasz książkę po okładce?
  7. Papier czy czytnik?
  8. Czy czytasz opis książki, czy kupujesz ze względu na okładkę?
  9. Czy jest coś co rozprasza cię w trakcie czytania?
  10. Poleć kilka blogów, które są warte uwagi.




18 komentarzy:

  1. Jezu, ja to mam kilka książek życia xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja potrafię czytać kilka książek jednocześnie, ale muszą być one całkiem różne. Przy trzech sporo mi się miesza :}

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag!
    Ja akurat w LO nauczyłam się czytać kilka książek na raz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znowu czytam kilka książek jednocześnie, ale muszą to być różne gatunki, bo inaczej się pomylę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nie potrafiłam czytać kilku książek jednocześnie, ale teraz to dla mnie żaden problem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a dlaczego nie przeczytasz Haner? szczerze mówiąc ja nie czytam ksiazek polskich autorek, ale ostatnio czytałam oczy wilka i prokurator - i obie ksiazki bardzo mi sie podobały. z Haner nie mialam stycznosci, ale przeglądając zapowiedzi spodobał mi się opis do ksiazki "zakazany układ" i na pewno przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, "Zakazany układ" brzmi interesująco. Niestety przebrnęłam przez jedną jej książkę i nie za bardzo podoba mi się jej styl.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...