Blog powinien być pisany z pasji, a nie z chęci zarobku i utrzymania się z niego. Powstają one głównie wśród nastolatek, które chcą darmowe ubrania i nie tylko. Zaś ci wartościowi blogerzy znikają w czeluściach blogosfery na końcu. Jedno co nas łączy to niezbędnik, który jest konieczny. 


1. Notes /Planner

Pełno teraz udogodnień, aby pracowało się łatwiej i szybciej. Aplikacje na telefon odpowiadające notatnikom. Telefon w moim przypadku służy tylko do kontaktu i rozwijaniu jednej z pasji jaką jest fotografia. Ja jednak wole standardowe podejście do notowania ważnych dla mnie spraw. 


Notes do zapisywania przeróżnych notatek, ważnych spotkań, czy też pomysłów na posty. Ja preferuje nie dużej wielkości, tak by spokojnie mogły do torebki się zmieścić. Zazwyczaj są to kołonotatniki, z zakładkami ( notatnik, kontakty itp.). Dzięki takiemu rozwiązaniu można bardzo łatwo zorganizować czas, tym bardziej jeśli ma się dzieci.

2. Długopis/Pióro

Tutaj jest już większy wybór. Moim typem do "zadań specjalnych" jest długopis ścieralny, czyli posiadający gumkę. Ten ze zdjęć jest idealny. Nie tylko ładnie się prezentuje, ale i spełnia swoje zadanie. Dlaczego ścieralny? To proste! Blogerzy z pełną głową pomysłów nie raz dużo piszą na brudno, jak ja. Często zdarza się, że coś nie pasuje to od razu wyrywałam kartki. Zamiast tego można zmazać i pisać od nowa, a dzięki temu choć w małym stopniu oszczędzimy papier :)


Swoją drogą bardzo przydatna rzecz, z racji tej gumki. Trochę wstyd się przyznać, ale za czasów szkolnych pisałam podobnym długopisem ścierając tak, by został lekki ślad. Najlepszy patent na ściąganie! (Oczywiście nie namawiam do tego, lepiej się nauczyć materiału). Dzięki temu dla nauczycieli przechodzących nie były widoczne, zaś dla mnie już tak ;) 

3. Karteczki samoprzylepne

To jest rzecz, o której dużo pisać nie trzeba. W pracy, szkole zawsze są potrzebne. Wiadomo jest notes, tam masz wszystko razem. Po co, więc one? Jeśli tak jak ja zdarza ci się zapominalstwo, to takie karteczki mogą nie raz Cię uratować i nie zapomnisz o spotkaniu itp.


Podziel się swoją opinią w komentarzu, wolisz notować w telefonie czy w notesie, jak ja?

9 komentarzy:

  1. Ja bez tych 3 rzeczy w ogóle nie wyobrażam sobie swojego życia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje jeszcze 4. W dupie. Dobry bloger musi mieć w dupie opinie mądralińskich i pisać tak, jak chce, a nie tak, jak się innym ludziom wydaje, że powinien :)

    Pozdrawiam zza blogowej miedzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym dodała jeszcze aparat! :D Zawsze do lifestylowego posta lepiej dodać własne foty, a nie kradzione z neta :) I oczywiście umiejętność korzystania z Canvy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie to by sie przydał dyktafon :P bo mi pomysły przychodzą w najmniej oczekiwanym momencie a potem juz nic nie pamietam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Notes, kartka, zeszyt obowiązkowo! Potrafię na środku chodnika zacząć pisać (jak jest wena, to trzeba to wykorzystać). Długopis - mój faworyt to długopis z firmy Bic. Jakoś ścieralne mi nie leżą, wolę kreślic 😉🙂

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...