Niestety coraz to częściej Panowie zapominają o jednym dniu, jakim jest Dzień Kobiet. Większość uważa, że tych okazji jest za dużo, że ciągle chcemy prezenty. Czy to takie dziwne, że chcemy być rozpieszczane przez naszych partnerów. W sumie gdyby się tak uprzeć, możemy też same sobie zrobić upominki. Mimo wszystko sądzę, iż najlepsze prezenty to te, których się nie spodziewamy i które pochodzą od kogoś, kogo kochamy. 

1. Drobny Gest

Nie żadne kosmetyki czy też czekoladki, a właśnie coś prosto z serduszka. Coś nietypowego, coś romantycznego. przykładowo może być list miłosny, w którym zawrzesz wszystko za co kochasz swoją wybrankę. Tak nie wiele pracy, a efekt uwierz - będzie prze szczęśliwa. Nie każdego stać na taki drobny gest.

2. Książka

Twoja wybranka lubi czytać, ma dużo książek i nie może łatwo przejść obok księgarni? To nic trudnego wystarczy kupić jakąś wciągającą powieść. Nie wiesz jakie ona lubi? Wystarczy trochę pomyśleć spoglądając na książki, które posiada. Jakich ma więcej: kryminały, to kup jakiś mrożący krew w żyłach kryminał, a może lubi jakiegoś autora i ma jego książek sporo, poszukaj w internecie jakie autor wydał książki, a może jest taka, której jeszcze nie ma?

3. Kwiaty

Większość, w tym mój ślubny uważa, że nie będzie dawać kwiatów ze względu na ich trwałość, że po kilku dniach zwiędną. Ok, jest trochę w tym racji, ale od czego istnieje "Wujek Google". Znajdziesz tam wszystko, a nawet kwiaty, które nigdy nie zwiędną. Człowiek wymyślił tak zwane rękodzieło. Coraz więcej jest pięknych rzeczy tworzonych własnie z sercem. 


4. Kolorowanki antystresowe

Taka drobna alternatywa na odstresowanie, kiedy wkurzy się na ciebie, bo przykładowo śmieci nie wyniosłeś. Dodatkowo by ten efekt wzmocnić możesz dodać kolorowe mazaki, kredki, naklejki i inne "popierdółki" do DIY. Potem możesz cieszyć się tylko efektem, jakim jest uśmiech na twarzy wybranki. 

5. Coś słodkiego

Od słodyczy kobiety uciekają, zasłaniając się przeróżnymi dietami. Nie oszukujmy się, nikt nie wytrzyma bez słodkich przekąsek. Kobiety to ,,spryciule", wszędzie ukryją choćby kawałek czekolady, a ty tego nie zauważysz. Moim pomysłem jest nie tylko słodka czekolada, ale i forma jej podania. Teraz można wszystko: figurki z czekolady czy choćby zwykła czekolada ale z napisem miłosnym. Nie przejdzie obojętnie obok niej, tym bardziej jak to mój dziadek mawiał: ,,Darowane nie tuczy!" :D

Źródło

14 komentarzy:

  1. Miłe słowo, przytulenie i pocałunek każdego dnia mam Dzien Kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobnie jak Danusia :) Miły gest jest zawsze w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z moim partnerem jesteśmy razem od 7 lat i codziennie czuję się tak rozpieszczana, jakby to było dopiero 7 dni albo tygodni - kwiaty, książki, weekendowe wypady za miasto i inne drobiazgi smakują jeszcze lepiej, kiedy dzielimy się nimi bez okazji :)
    A dnia kobiet nie obchodzimy, bo żadne z nas nie czuje takiej potrzeby i nie widzi w nim większego sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że masz takiego partnera! Bardzo mnie to cieszy! :)

      Usuń
  4. Książka! Mnie książką kupi każdy, haha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja mam podobnie, aczkolwiek jestem ciut wybredna! :)

      Usuń
  5. Nie rozumiem jak można zapomnieć o tym święcie? Przecież to czas wyjątkowy i świetna okazja ażeby wykazać się jako partner

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, jednak można i czasami jest to nieświadomie. Ciągła praca, jakaś delegacja i człowiek już ma głowę pełną myśli, że nie sposób mu to wszystko zapamiętać.

      Usuń
  6. Nieraz trafiają się w roku takie dni, które mogłyby trwać cały rok:) Super wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dostałam książkę, "Dziewczyny chcą się zabawić". Niedawno skończyłam i polecam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekolada zawsze kobietę uszczęśliwia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...