Batony kojarzą się z dużą ilością kalorii, ale nie da od nich uciec. Każda firma kusi potencjalnych konsumentów tak, by kupowali ich produkty.  Dodadzą coś czego jeszcze nie bylo i od razu tego chcemy. Niestety osoby odchudzające się niestety muszą sobie odmawiać tej przyjemności. Pokaże Ci, że to już koniec. Koniec odmawiania sobie! Baton, który jest zdowy i przyjemność z przekąski, którą można wrzucić do każdej kobiecej torebki. 


Frupp Chrunch o smaku wiśni 
 Koszt: ok. 3zł/10g

Zdanie producenta

"Wiśniowy baton zawiera aż 6% błonnika i jest naszą propozycją na pyszną i zdrową przekąskę dla aktywnych. Nie zawiera dodatku tłuszczu i soli. Wartość energetyczna jednej porcji to zaledwie 35 kcal! Liofilizowany baton wiśniowy to produkt bezglutenowy , zawierający polifenole o właściwościach antyoksydacyjnych.
Wiśnie są także źródłem żelaza, miedzi, sodu, manganu, potasu, fosforu i wapnia, dzięki czemu: działają terapeutycznie, przeciwzapalnie i antybakteryjnie, spowalniają procesy starzenia, pobudzają przemianę materii, wzmacniają pracę mięśnia sercowego i zapobiegają chorobom krążenia, regulują gospodarkę kwasowo-zasadową w organizmie"


Moja opinia

Jak producent zapewnia jest oczywiście dobry, wiśnie czuć mocno. Dla fanów tychże owoców to idealna alternatywa ciężkich i kalorycznych batonów. Jest zrobiony metodą liofilizacji i jak w każdym produkcie, są zwolennicy i przeciwnicy. Nie każdemu może ten smak się podobać. Przykładem jest Ślubny, który mówi, że smakuje to jak papier ścierny (nie wiem nigdy go nie próbowałam, więc nie pytajcie mnie jak to smakuje). Nie jest za słodki i nie jest mdły. Czuć lekką kwaskowość, jak to w wiśniach. Osobiście ja je uwielbiam. Także mogę ten smak polecić!

10 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam tego typu batonów, muszę się za takowymi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie batony, czasami sobie je kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mniam! Uwielbiam wszystko wiśniowe więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. FRUPP jak inne liofilizowane batony są pyszne i zdrowe :) lekko kwaśne :)

    Polecamy również zdrowe batony FOODS BY ANN https://www.zdrowonaturalnie.pl/2018/01/foods-by-ann-energy-bars-zdrowa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, jest to dla mnie totalna nowość😮 uwielbiam wiśnie więc całkiem możliwe że posmakowalyby mi 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozejrzę się za takowymi :) lubię i wiśnie i batoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłam je kiedyś, są bardzo kruche i trochę "zapowietrzone" ;-) Bardzo fajne na przekąskę ;-)
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie próbowałam, ale już któryś raz trafiam na dobrą opinię o nich, wiec chyba się skuszę :)
    Zapraszam do mnie idont-bite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...