Ostatnio mam problem ze snem, nie wysypiam się. Przez to niestety pod oczami pojawiają się sińce i przysłowiowe "worki". Stąd też muszę sobie stosować maseczki czy kremy by się tego pozbyć. 

Exclusive cosmetics Hydrożelowe płatki pod oczy

 Koszt: 4, 50 zł/ 2szt

Zdanie producenta

"Hydrożelowe płatki pod oczy ze złotem Exclusive zostały stworzone w trosce o delikatną skórę pod oczami ze skłonnością do występowania cieni. Aktywne składniki zawarte w płatkach likwidują cienie, rozjaśniając skórę.

Składniki aktywne: ekstrakt ze złotego korzenia, pantenol. Bez dodatków zapachowych."


  
Moja opinia 

Płatki jak płatki. Niestety nie poprawiły kondycji skóry pod oczami, tak jak producent zapewnia. Bardzo, ale to bardzo delikatie rozjaśniły się cienie pod oczami. "Worki" niestety są bez zmian. Skóra została lekko nawilżona, ale tylko na kilka godzin, później i tak musiałam użyć kremu pod oczy, który znalazłam w pudełku Shiny Box, z firmy Naobay (Bardzo dobry swoją droga - chcesz jego opinię?). Poza delikatnym rozjaśnieniem i nawilżeniem innych efektów nie zauważyłam. Z pewnością do nich nie wrócę. Może znasz jakieś płatki godne uwagi?


3 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy nigdy nie stosowałam takich płatków. Ewentualnie ogórki kładę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moje worki nic nie dziala. Nie jest to jednak problem wynikajacy z niewyspania. Mam je od bradzo dawna i ciagle szukam przyczyny. Przestajam juz jednak testwoac kremy itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słysze o takim produkcie, bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...