Witajcie w Kaboom City! SuperZings to przedmioty codziennego użytku przekształcone w figurki Super bohaterów i Super złoczyńców, które ścierają się ze sobą podczas różnych przygód. Każda z postaci ma super moc, która pomaga jej znaleźć przeciwnika lub z nim walczyć. 



W Kaboom City mieszka również Enigma, tajemnicza postać, o której nic nie wiemy. Nikt nie wie jak wygląda i czy jest bohaterem czy złoczyńcą. Nie wiadomo czego on chce, co kombinuje i jaka jest jego moc. Jest to rzadka figurka, dasz radę ją odnaleźć?



Figurki można otrzymać w różnych zestawach. Między innymi jest komiks/przewodnik po świecie Kaboom City z dołączonym do niego Super Strzelaczem i Super monetami, które odpowiadają za jego amunicję. Ponadto zestaw zawiera również trzy figurki wraz ze Złotą kryjówką, która może być ich domkiem. Komiks jest bardzo ładnie wydany, wyraźne kreski i kolorowe rysunki, z pewnością przyciągną uwagę dzieci.



Figurki są podzielone na kilka drużyn, dzięki czemu zabawa nimi jest bardziej ciekawa. Jeszcze bardziej by wzbudzić zainteresowanie dzieci, pokazany jest przy każdej figurce jego rywal. Na przykład Pędzel Brush Lee, jego atak jest dziełem sztuki. Dzięki ultraszybkim obrotom wyrzuca farbę, której nie można uniknąć. Dlatego idealnym rywalem dla niego jest spray Tag Black, który tworząc chmury z farby jest w stanie uniknąć atak Bruce'a. Poniżej na zdjęciu są pokazane postaci i ich rywale. Jest tego trochę, prawda?



Tak prezentuje się Super Zings z kryjówką, zwaną też domkiem dla niego. Na zdjęciu jest suszarka Ultra Dryer. Jak widać jest Super Złoczyńcą. Zapytasz po czym to poznałam otóż to bardzo proste. Super Bohaterowie mają białe oczka, zaś drudzy mają żółte. Proste, prawda? 


Oprócz wyżej wspomnianych kryjówek możemy otrzymać figurkę wraz z samochodzikiem. Łącznie jest ich osiem: Power Flash w kolorze czerwonym(na zdjęciu niżej) i niebieskim, Turbo Storm w kolorze zielonym(na zdjęciu wyżej) i fioletowym, Lighting Wings w kolorze żółtym i niebieskim oraz Monster Jumbo w kolorze czerwonym i pomarańczowym.


WAŻNE! - Nie zawsze figurka pokazana na pudełku będzie taka sama w środku. Jak widać na załączonych zdjęciach autek. Są bardzo dobrze wykonane, nic nie wystaje, nic nie brakuje, bezpieczne dla dzieci od 3 lat wzwyż. 



A tak w całości prezentuje się kolekcja Wiktora. Trochę już ich ma i zapewniam, że będzie się powiększać. Takiego czegoś na rynku jeszcze nie było. Jak dla mnie rewelacja. Synek bawi się nimi non stop, wszędzie ze sobą je zabiera: na plac zabaw, do szkoły, do babci, a nawet ostatnio był u lekarza(na kontroli). Każdy kto tylko zawita do nas, od razu jest namawiany przez szkraba do zabawy nimi. Z całego serca je polecamy! Idealnie sprawdzą się dla fanów figurek, jako prezent.

Dodatkowo oprócz konkursów na naszym facebooku, gdzie do wygrania są figurki i nie tylko, mam dla was stronę Super Zings PL tam na samym dole macie kolorowanki z postaciami! 

Figurki do testów otrzymałam w ramach współpracy z SuperZings PL Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.



15 komentarzy:

  1. Ostatnio widziałam w sklepie i zastanawiałam się co to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie nie znam tych figurek. Moi chłopcy nie interesują się na razie takimi zabawkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś to zbieranie figurek nigdy mnie nie fascynowało. Moje dzieci też na razie nie są zainteresowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) mój Mały zbiera żołnierzyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zbieram te figurki i mam srebrną

    OdpowiedzUsuń
  6. Na co dzień moje dzieciaki najbardziej bawią się teraz lalkami https://modino.pl/lalka-anna-frozen-z-lustrem-z-bajki-kraina-lodu-hasbro-c0454 z którymi są zdolne nawet przespać całą noc. Tak mocno je pokochały, iż jestem bardzo mocno zdziwiona jak można tak się przyzwyczaić do zabawki. Jednak może to dobrze, gdyż bardzo ciekawie spędzają czas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ceny ze włos sie jeży

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dostaliśmy laboratorium profesora K. Super

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest to czego potrzebuje moje dziecko

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy na serio jeszcze ktoś się bawi takimi zabawkami?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...