Nie raz są w naszym życiu takie momenty, kiedy brak nam siły do działania. Zbyt dużo rzeczy nakłada się na głowę i tracimy motywację. Znam na to sposób! Najnowsza książka pani Beaty Pawlikowskiej mi pomogła. Tobie myślę, że też pomoże walczyć z brakiem motywacji. Dobre słowo to podstawa udanego dnia!
Tytuł: Księga Dobrych Myśli

Autor: Beata Pawlikowska
Wydawnictwo: Edipresse 
Data wydania: 16 stycznia 2019
Ilość stron: 400


        Beata Pawlikowska to 54-letnia polska podróżniczka, z tego najbardziej znana. Według Wojciecha Cejrowskiego jako pierwsza kobieta przeszła na piechotę przez ,,najbardziej malaryczną dżunglę świata" Darién na pograniczu Panamy i Kolumbii.

        Ja zbytnio za poradnikami nie przepadam, gdyż żaden z nich nie podpowie jak mam żyć. Nikt za mnie tego nie przeżyje, to jak nasze życie się potoczy zależy tylko od nas i naszych wyborów/decyzji. Jednak jest coś co mnie motywuje do dalszego działania. Mowa tu o dobrych słowach moich bliskich. Takie słowa otuchy to ,,miód na serce". 




        Beata Pawlikowska z pewnością o tym wie, że dobre słowo - podstawą udanego dnia. Napisała 365 tekstów, które mają nas zmotywować do myślenia o życiu. Być może to sprawi, że coś w nim zmienimy na lepsze. Ja przeczytałam wszystkie od razu, ale Tobie proponuje po jednym tekście na dzień. Dzięki temu każdego dnia będzie inna myśl, inna decyzja, a nawet zmiana czegoś na nowe. 


        Książka została bardzo ładnie wydana. Kolorowe strony przyciągają uwagę czytelnika. Każdy tekst jest według daty z kalendarza. Jedyne czego tu nie lubię, podobnie jak w innych poradnikach stron, gdzie sami musimy wypełniać. Dla mnie w takich poradnikach, w takiej formie jest jednoznaczne z brakiem pomysłu autora - słynne ,,zapychacze". Gdyby nie to książka byłaby idealna, a jest dobra(te kolorowe strony dodają uroku - odbiega to od nudnego, klasycznego poradnika). 

Za możliwość przeczytania powieści dziękuje wydawnictwu Edipresse.Podobny obraz

11 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie przeczytałam żadnego poradnika. Nie wiem, możliwe, że kiedyś skuszę się właśnie na ten.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię poradników i po nie nie sięgam. Ciężko jest mi słuchać rad jak żyć od kogoś, kto ma całkowicie inną sumę doświadczeń życiowych i podejście do rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnego poradnika. Nie jestem w stanie się do nich przekonać. Ale takie cytaty na dany dzień to może być fajny impuls do rozmyślań

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie przepadam za poradnikami. Niemniej tytuł brzmi bardzo interesująco i chyba się skuszę. Zwłaszcza, aby mieć dobry humor 356 dni w roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo idealnie to jest właśnie książką która leży na moim stole i zaglądam do niej prawie codziennie po tą jedną dobrą myśl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję sobie do przeczytania <3
    I z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię publikacje Pani Beaty Pawlikowskiej, ale uważam, że jest ich już jednak lekki nadmiar na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze jakoś nie czytałam poradników

    OdpowiedzUsuń
  9. Panią Pawlikowską darzę sympatią i jestem ciekawa tego poradnika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozytywne myślenie to podstawa, szczególnie w przypadku osób borykających się z problemami finansowymi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...