Jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy paczuszkę niespodziankę od firmy Avon. No kto ich nie lubi? Zapewne większość z nas je uwielbia! Paczki niespodzianki są najlepsze, gdyż nie spodziewasz się co ich zawartość kryje. Ta ekscytacja - endorfiny szczęścia! 

Planet Spa maska w płachcie Heavenly Hydration with Mediterranean Olive Oil

Maseczki w płachcie to jedne z moich ulubionych. Ta wyjątkowo ładnie się nakładała. Wycięcia na policzkach to ułatwiają. Bogata w esencję z oliwek, która ma nam skórę twarzy nawilżyć i odżywić. Idealna na ciepłe dni, gdyż po zdjęciu jej z twarzy czuć taki efekt chłodzenia. By ten efekt wzmocnić polecam włożenie jej na kilka minut przed aplikacja na twarz. Nie podrażnia, nawet co ciekawe zauważyłam jakby koloryt skóry wyrównała, zaczerwienia "plamki" znikły.

Avon, Far Away EDP


Nuty głowy: brzoskwinia, frezja
Nuty serca: jaśmin, osmanthus, kwiat pomarańczy
Nuty bazy: waniliowe piżmo, drzewo sandałowe, bursztyn


Jest zapach dość intensywny, ciężki i słodki. Przeznaczony raczej dla kobiet eleganckich, które wychodzą na wieczorne bankiety i nie tylko. Dla nieco młodszych jak ja ten zapach może wydawać się duszący, zbyt mocny. Zapach pasował by na okres jesienno-zimowy. Zdecydowanie nie dla mnie, ale się nie zmarnował - moja mama się z nim polubiła. 

AVON Kremowa szminka z jedwabiem Luxe - GLAM POPPY






Szminka o lekkiej, jedwabistej i kremowej formule. Kolorek w sztyfcie jest dużo mocniejszy niż na ustach. Dla przeciwniczek mocnych, czerwonych ust jest to idealna alternatywa. Na swatch'u oraz ustach jest to koralowa pomarańczka. W zależności jak pada na nie światło, kolor wtedy wydaje się mocniejszy. Aczkolwiek ja bardziej preferuje maty, a tu mamy drobinki, gdzie ta szminka wygląda jak błyszczyk z poświatą koloru. Niestety po kilku godzinach zjada się, czego nie lubię. 

Avon, Planet Spa, Greek Seas, Smoothing Peel-off Facial Mask with Algae Extract 




Maseczka jest przeźroczysta, pojemność spora. Po za tym dobrze się rozprowadza i dość szybko zastyga. Zdejmowanie jej z twarzy też nie jest trudne. Co ważne, faktycznie jest peel off i dobrze zrywa się nawet za jednym zamachem, jeśli jesteśmy wprawione. Pozostawia skórę gładką, miękką i dobrze nawilżoną. Duża pojemność starczy nam na spory czasu przyjemności dla naszej skóry. Podsumowując jest wydajna i działa jak powinna. 

Avon, Planet Spa, Mediterranean Olive Oil 



Mam swojego ulubieńca pod oczy i nie jest to ten ze zdjęć wyżej. Tutaj po za nawilżeniem nic więcej nie zauważyłam. W niewielkim stopniu łagodzi podrażnienia, ale nie rozjaśnia cieni pod oczami, nie wygładza okolic oczu. Taki bym powiedziała ,,przeciętniak". Zapach ma dość przyjemny i to raczej tyle o nim.

Avon, Planet Spa, Heavenly Hydration with Mediterranean Olive Oil, Uplifting Neck & Chest Serum


Ten produkt testowała szwagierka i jej zdanie o nim to: Produkt niestety jest lejący, ale dzięki pompce nie wylewa się go za dużo. Szybko się wchłania pozostawiając skórę dekoltu i szyi nawilżoną, gładką i lekko ujędrnioną. Nie lepi się, nie podrażnia i nie uczula. Zapach też bardzo mi odpowiadał, taki przypominający wakacje nad morzem Śródziemnym mimo, że nie byłam tam jeszcze, ale mam takie skojarzenie.

Produkty ze zdjęć i nie tylko możesz mieć za przyzwoite, w miarę niskie ceny już w programie dla konsultantek Avon. Przy większych zamówieniach dodatkowo są zniżki, polecam - warto! :)

12 komentarzy:

  1. Niezłą niespodziankę dostałaś :) Te maseczki w płachcie są rewelacyjne :) uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczuszka, uwielbiam perfumy z avon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na to spa dla dekoltu to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię miłe niespodzianki :)
    A domowe spa uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zestaw :) Wieki nie używałam kosmetyków z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ze ja nie dostałam takiej niespodzianki ����

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam słodkie zapachy więc te perfumy z chęcią bym na sobie wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno bardzo przydatne produkty. Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze lubiłam maseczki z serii Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam niespodzianki, ale takie najlepiej jak kompletnie się nie spodziewam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...