Mam swój ulubiony płyn micelarny, o którym mowa-tu. Niestety był już na wykończeniu i akurat miałam okazję wypróbować coś nowego. AA Vegan to linia przyjazna zwierzątkom, ponieważ nie są na nich testowane. Czy się sprawdził? A może mam nowego ulubieńca? Przekonasz się czytając dalej. 

AA, Vegan, #Clean, Płyn micelarny seboregulujący
Koszt: 18zł/250ml

Zdanie Producenta

"Substancje aktywne zamknięte w recepturze płynu micelarnego sprawią, że zarówno nadmiar sebum, jak i makijaż zostają dokładnie usunięte, a cera odzyskuje świeżość, zdrowy wygląd i matowe wykończenie. Każdą recepturę z serii AA Vegan certyfikowała Fundacja VIVA!, będąca jedną z najbardziej uznanych organizacji działających na rzecz zwierząt." 


 Moja Opinia

Na początku stosowałam go jako płyn micelarny do usunięcia makijażu, lecz niestety nie sprawdził mi się totalnie. Zapach bezwonny, nie klei się, nie pozostawia tłustej powłoki na skórze. Niestety dla skóry wrażliwej, może być nieodpowiedni. Najlepiej omijać okolice pod oczami, może być odczucie mrowienia, co nie należy do przyjemnych. Podczas zmywania makijażu płyn strasznie mi się pienił na twarzy, nie radził sobie z mocniej na pigmentowanymi cieniami do powiek. Po zmyciu skóra była przesuszona, co daje mu ogromny minus. Za to idealnie sprawdził się jako tonik do oczyszczenia skóry. Stosowałam go wieczorem, przed nałożeniem kremu na noc. Widziałam wersje z pompką i ta opcja byłaby o wiele lepsza, gdyż produkt będzie bardziej wydajniejszy.

Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.

 

7 komentarzy:

  1. Teraz o naprawdę dobry produkt jest ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co ja wiem, tonik i płyn micelarny to dwa zupełnie różne kosmetyki. Płyn micelarny powinno się zmywać tak jak mydło albo żel do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. To u mnie też się nie sprawdzi, mam wrażliwą skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzyłam na ten produkt w sklepie, jednak ostatecznie nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Vegan to biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja cera czasami bywa wrażliwa, więc raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę go wypróbować, bo wydaje się być dobry

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...