Szybkie i smaczne śniadanie to podstawa każdego przeciętnego człowieka. Zwykłe bułki, czy kanapki wydają się oklepane.. Zaś te, które chce ci przedstawić zajmują tyle samo czasu co standardowe. Większość ludzi je oczami, tak ja też jestem w tej grupie. 

Bułeczki serem nadziane


Składniki:

* 2 bułki
* kilka plasterków szynki
* kilka plasterków sera
* 1 białko jajka
* 3 ogórki korniszone
* przyprawy według uznania



Sposób przygotowania:

1. Bułki pokrój w kratkę, ale nie do końca, bo się rozwali. 

2. Jeśli masz szynkę i ser w kawałku to również możesz pokroić w plasterki, a ogórki w paseczki. 

3. Pokrojoną szynkę i ser włóż w miejsca krojenia na przemian.

4. Gotowe bułki przełóż na blachę, wcześniej wyłożoną papierem do pieczenia. Posmaruj jajkiem i przypraw według uznania, najlepiej ziołami prowansalskimi. 

5. Piecz 10-15 minut w 170 stopniach, obserwując by się za mocno nie zarumieniło.

Smacznego :*

8 komentarzy:

  1. Mniam pyszne ET

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkradam pomysł na jutrzejsze śniadanie dla syna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, robiłam kiedyś to samo, ale z całym chlebem. Nie wiem jakim cudem nie wpadłam na to, żeby wykorzystać do tego bułki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie - lubię śniadania na ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...