Całkiem nie tak dawno pisałam o popularnych maseczkach w płachcie z nadrukowanymi zwierzakami. Przeglądając Wish (odpowiednik aliexpress) natrafiłam na owe maseczki ze zdjęcia. Pomyślałam od razu o przetestowaniu ich, czy są podobne do tych popularnych, czy też może nie. Zanim bym zamówiła na wish, trooochę by zeszło. Ja niestety z tych niecierpliwych, więc ślubny poszukał ich w polsce i znalazł. Jeśli jesteś ciekawa zostań ze mną dalej :) 

Conny Animal Mask - maseczka nawilżająca TYGRYS

Koszt 7-15 zł/sztuka

Zdanie producenta

"Conny Animal Mask nawilżająca Tygrys. Maska wspomaga odżywianie i nawilżanie skóry. Sprawi że Twoja cera nabierze blasku i świeżości. Pozwala na skuteczne nawilżenie skóry twarzy mającej skłonności do wysuszania."


Sposób użycia

Dokładnie umyj i wysusz twarz. Maskę nałóż na twarz i wygładź dłonią aby dokładnie przylegała do skóry, pozostaw na 10-20 min. Ściągnij delikatnie zaczynając od dolnej krawędzi. Pozostałości esencji delikatnie wmasuj na skórę twarzy, szyi i pozostaw do wchłonięcia.
Moja opinia
Maseczka była mocno nasiąknięta płynem, który po wyjęciu płachty jeszcze w opakowaniu zostawał. Zapach był przyjemny, aczkolwiek dla niektórych może wydawać się specyficzny. Gdyby się uprzeć zapach kojarzy się z zabiegami kosmetycznymi, lekko chemiczny. Konsystencja tego płynu jest bardzo wodnista. Po ściągnięciu maseczki pozostałości kosmetyku w trakcie wmasowywania, niestety na dłoniach się kleją. Wchłania się wolno, co może niektórym się nie spodobać.
*  *  *

Conny Animal Masks - maseczka odżywcza Wydra


Koszt 7-15 zł/sztuka

Zdanie producenta

"Conny Animal Masks odżywcza wydra. Maska wygładza, poprawia elastyczność i ujędrnia owal twarzy. Posiada działanie odżywcze i ochronne. Wspomaga nawilżenie i przyspiesza gojenie skóry. "


Sposób użycia

Dokładnie umyj i wysusz twarz. Maskę nałóż na twarz i wygładź dłonią aby dokładnie przylegała do skóry, pozostaw na 10-20 min. Ściągnij delikatnie zaczynając od dolnej krawędzi. Pozostałości esencji delikatnie wmasuj na skórę twarzy,  szyi i pozostaw do wchłonięcia.
Moja opinia
Po użyciu tej maski moja skóra była ładnie ujędrniona i napięta. Podobnie jak wyżej była bardzo nasiąknięta. Tu nie odczułam uczucia lepkości podczas wsmarowywania pozostałości. Twarz była ewidentnie odżywiona, ponieważ wstając rano twarz była o wiele lepsza, bardziej pełna blasku:)
*  *  *

Conny Animal Masks - maseczka rozjaśniająca Lis


Koszt 7-15 zł/sztuka

Zdanie producenta

"Conny Animal Masks rozjaśniająca Lis. Maska ma działanie wybielajace, niweluje cienie pod oczami oraz wyrównuje koloryt skóry. W składzie znajduje się witamina C, która zwiększa nawilżenie, poprawia barierę lipidową naskórka oraz pomaga zniwelować przebarwienia. Maseczka posiada również właściwości ściągające i zmniejszające wydzielanie sebum. "


Sposób użycia

Dokładnie umyj i wysusz twarz. Maskę nałóż na twarz i wygładź dłonią aby dokładnie przylegała do skóry, pozostaw na 10-20 min. Ściągnij delikatnie zaczynając od dolnej krawędzi. Pozostałości esencji delikatnie wmasuj na skórę twarzy,  szyi i pozostaw do wchłonięcia.
Moja opinia
Od tej maseczki oczekiwałam dużo. Sam producent też dużo obiecuje. Szkoda, że nie wszystko się u mnie sprawdziło. Podobnie jak w pierwszej maseczce płyn był wodnisty, a podczas wsmarowywania lepiły się dłonie. Owszem skóra była bardzo nawilżona. Cienie pod oczami niestety były takie same, nie zauważyłam żadnych zmian. Mimo, że nie mam problemu z zaczerwieniami, akurat wtedy miałam kilka przebarwień. One również pozostały. Niestety..
*  *  *

Conny Animal Masks - maseczka uspokajająca Panda


Koszt 7-15 zł/sztuka

Zdanie producenta

"Conny Animal Masks uspokajająca Panda. Maska wspomaga regenerację i nawilżenie skóry mającej skłonności do wysuszania."


Sposób użycia

Dokładnie umyj i wysusz twarz. Maskę nałóż na twarz i wygładź dłonią aby dokładnie przylegała do skóry, pozostaw na 10-20 min. Ściągnij delikatnie zaczynając od dolnej krawędzi. Pozostałości esencji delikatnie wmasuj na skórę twarzy,  szyi i pozostaw do wchłonięcia.
Moja opinia
Tu było najmniej płynu, który zostawał po wyjęciu maseczki. Płacht był za duży, odstawał w kilku miejscach, poprzednie były dopasowane, szok! Podczas wsmarowywania "resztek" ręce okropnie się kleiły. płyn miał problemy z wchłonięciem, trochę minęło zanim całkiem się wchłonął. Nawilżenie było najsłabsze. Maseczka uspokajająca z dużym materiałem, no pewnie uspokoisz się i to jak! Oczywiście ta maseczka wyszła najsłabiej.
*  *  *
Podsumowanie


Maseczki prezentują się równie pięknie jak te popularne zwierzaczki [link]. Ceny tych maseczek wahają się ok. 15 zł, więc są tańsze od nich, a działanie mają o wiele lepsze. Jak widać czasem się opłaca poszukiwanie i testowanie innych maseczek. Na pewno do nich wrócę, zwłaszcza do wydry i tygrysa. 





9 komentarzy:

  1. wydrę lub tygryska mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je teraz w biedronce, ale jeszcze muszę trochę zapasów zużyć, wtedy może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, ja się skusiłam na biedronkową wersję. Niebawem porównanie na blogu :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Racja, są przeurocze! :*
      Dziękuję, że dołączyłaś do obserwatorów :*

      Usuń
  4. Maseczki są urocze, ale niestety zawierają alkohol, przez co na pewno do nich nie wrócę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak on nie przeszkadzał, jest teraz coraz to więcej z alkoholem kosmetyków.

      Usuń
  5. Cudowne;) Muszę się za nimi rozejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...