Jestem posiadaczką długich, bardzo problematycznych i wymagających włosów. Gdy jest jakieś specjalne wyjście na przykład wesele, muszę na same włosy poświęcić minimum trzy godziny. Są grube, proste i kruche. Nie chcą się kręcić, a próbowałam już niemal wszystkiego. Układanie ich to też niezłe wyzwanie. Dlatego pielęgnacja ich tyle trwa. Dzięki keratynie zawartej w produktach moje włosy można rozczesać, w innym przypadku jest to niemożliwe. 

Frank Shampoo Laekker 

Koszt: brak danych/250ml

Zdanie producenta

" Wyśmienity szampon Laekker odżywczy, który czyści i dodaje połysk, bez obciążania włosów. Zawierają prowitaminę B5 i kompleks białkowy, który pomaga wzmocnić włosy i włosy pozostają miękkie, błyszczące i pełne żywotności. Delikatny szampon do codziennego użytku. unikać kontaktu z oczami."


Moja opinia

Jest to rewelacyjny szampon, dzięki któremu moja pielęgnacja włosów była łatwiejsza. Rozczesywanie ich - bajka! Tak szybko i łatwo to chyba jeszcze nie miałam. Włosy były po nim miękkie, lśniące i odżywione. Na szczotce z każdym dniem było mniej wypadających "kłaków" jak to mój ślubny mówi. Zawsze po szamponie używałam maski do włosów z keratyną, ale nie w tym przypadku. Tym razem sam szampon wystarczył. Robi on wszystko co producent zapewnia, co rzadko się zdarza. Dodatkowo wyeliminował jeden produkt z pielęgnacji na okres używania szamponu do końca. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to konsystencja.. jest rzadki i przelewa się przez dłonie. I tu koniec mojej cudnej pielęgnacji, bo... szamponu nie można kupić! Nigdzie, dosłownie nigdzie! TRAGEDIA! Szampon wygrałam w konkursie u Kasi z bloga Porady Mamy Kasi, a ona dostała go na spotkaniu blogerek. I znów muszę szukać dalej.. :(

2 komentarze:

  1. cieszę sie, ze ci pomógł ale szkoda, ze nie ma go dostępnego na naszym rynku bo mi tez pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna szkoda, bo to byłby hit i z pewnością by się sprzedawał.. :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...