Dzisiaj mam dla Ciebie opinie najnowszych produktów Le Petit Marseaillais. Pierwszy raz udało się dostać do kampanii. Co ciekawe nie miałam żadnej informacji o zakwalifikowaniu, była to przemiła niespodzianka. Testowałaś już jakieś produkty tejże firmy?

 Kampania Rozświetlający Rytuał Le Petit Marseillais - AMBASADORKA

Zaszczyt bycia Ambasadorką tejże firmy do czegoś zobowiązuje, ale najpierw napiszę zawartość jaką dostałam do przetestowania z serii Rozświetlający rytuał.

W przesyłce znalazłam:

- pielęgnujący olejek do mycia 
- mleczko nawilżające do ciała 
- dezodorant
Oraz
- próbki dla znajomych

Le Petit Marseillais - delikatny dezodorant pielęgnujący z olejkiem morelowym i olejkiem z szałwii

 Koszt: 13zł/200ml


Zdanie producenta

"Poczuj moc prowansalskiego słońca na swojej skórze! Olejek z pestek moreli zbieranych w regionie Morza Śródziemnego w połączeniu z olejkiem z szałwii zabiorą Twoje zmysły w niezwykłą wakacyjną podróż. Ciesz się tym beztroskim słońcem przez cały rok! Wybierz delikatny aromat moreli oraz silną i niezawodną ochronę przed poceniem się. Dezodoranty od Le Petit Marseillais nie zawierają soli aluminium. Skuteczność ochrony i neutralizowania zapachu potu zawdzięczają olejkowi z szałwii znanemu z właściwości antyseptycznych i hamujących pocenie, od lat stosowanemu w aromaterapii."

Moja opinia

Jeden z lepszych jakie miałam okazję używać. Zapach jego jest obłędny. Nie jest to antyperspirat, więc nie zahamuje pocenia się w zupełności. Jednakże ma jakieś tam działanie blokujące pot i w znacznie mniejszym stopniu uwalnia nasze wrażliwe pachy od nieprzyjemnego zapachu. 


Le Petit Marseillais - 
Mleczko nawilżające rozświetlenie Olejkiem Morelowym, Biała Lilia i Masa Perłowa

 Koszt: 22 zł/ 400ml

Zdanie producenta

"Odkryj zmysłowy rytuał pielęgnacji Le Petit Marseillais. By Twoja skóra mogła przez cały rok lśnić tak, jak w promieniach letniego słońca. Le Petit Marseillais połączył 3 cenne składniki tworząc Mleczko Nawilżające Rozświetlenie.
Formuła zmysłowej pielęgnacji:
Olejek Morelowy: złocisty olejek otrzymywany jest z pestek moreli, zbieranych w słonecznym regionie Morza Śródziemnego.
Biała Lilia: symbol kobiecości i czystości od wieków używany w recepturach kosmetyków pielęgnacyjnych.
Masa Perłowa: złociste pigmenty masy perłowej naturalnie odbijają światło i rozświetlają twoją skórę. Dzięki lekkiej konsystencji mleczko szybko się wchłania.  
Komfort 24h – Twoja skóra staje się rozświetlona i odżywiona, wygląda pięknie przez cały dzień. 

Moja opinia 

Nienawidzę balsamów i mleczek w tubkach, potem od tego całe dłonie są w nim. Otwierając paczkę ucieszyłam się z pompki, która jest z mleczkiem. Sposób tej aplikacji jest nie tylko praktyczny, bo nie wyleje się za dużo produktu, ale i wygodny w użyciu.  Drobinki w nim zawarte dodają skórze uroku i blasku, co mi się bardzo podoba. Mógłby trochę szybciej się wchłaniać, przez co wydaje się ciut tłuste. Choć wnioskuję, że to efekt zamierzony z racji nawilżenia jakie skóra potrzebuje w okresie letnim.

Le Petit Marseillais - Pielęgnujący Olejek pod prysznic Olejek z Pestek Moreli i Płatków Róż

 Koszt: 12 zł /200 ml

Zdanie producenta

" Odkryj bogactwo składników pochodzenia naturalnego - płatków róż oraz Olejku z pestek moreli zamkniętych w Pielęgnującym Olejku pod prysznic Le Petit Marseillais! Połączenie niezwykle cennych składników pochodzenia naturalnego w nowej, Rozświetlającej linii Le Petit Marseillais to wszystko, czego potrzebuje Twoja skóra by wyglądać zdrowo i promieniście o każdej porze roku."

Moja opinia

Tutaj się nawet nie zdziwiłam jeśli chodzi o wydajność i pianę. Produkt jest oleisty, wylewa się za dużo. Pieni się bardzo słabo, jak reszta żeli z tej firmy. Zapach bardzo ładny, trochę odbiegający od reszty produktów z pudełka. Myślę, że to przez płatki róż, które są w nim zawarte. Osobiście nie przepadam za zapachem róż w kosmetykach, a tu zapach ten został stłumiony, nie czuć go, aż tak i nie przeszkadza w użyciu. Swoje zadanie spełnia, czyli dobrze myje i nawilża skórę.


Podsumowując najbardziej zaskoczył mnie zapach! Lekki, orzeźwiający idealny na te ciepłe dni. 🌞 za oknem rozświetla świat, a masa perłowa zawarta w tych produktach rozświetla naszą skórę i sprawia, że jest nawilżona i pełna blasku. Jak bardzo nie lubię balsamów i mleczek do ciała, to te jest rewelacyjne! Kupię je ponownie ❤ Polecam!

3 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że LPM ma w ofercie olejki pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, uwielbiam tę markę! Mój ulubiony produkt to truskawkowy żel pod prysznic ! Love <3 Muszę wypróbować tę serię :)
    Zapraszam do mnie : idont-bite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam bardzo dużo o tej firmie, aczkolwiek nie miałam okazji nic wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...